اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم خبر داد

تشکیل کارگروه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری قم

شهردار قم از تشکیل کارگروه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری کلانشهر قم خبر داد و خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های مسئول با این کارگروه شد.

تشکیل کارگروه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب و دیگر معاونان این سپاه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم که خداوند این توفیق را نصیب ما کند که بتوانیم در همه عرصه‌های زندگی رهرو خون شهدا باشیم.

وی بیان کرد: سبقه فعالیت‌های ما به عنوان خادم بسیج به ثبت رسیده است و امیدواریم که بتوانیم در مسئولیتی که بر دوش داریم به موفقیت دست یابیم چرا که این سبقه و عقبه مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار کلانشهر قم ادامه داد: مراجع و بزرگان نسبت به بنده اظهار لطف و محبت داشته‌اند و این اظهار محبت وظیفه ما را خطیرتر می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه و جدید مدیریت شهری تاکید کرد: امیدواریم که در دور دوم خدمت، خدمات شایسته و بایسته‌ای برای شهر مقدس قم داشته باشیم.

دلبری اضافه کرد: اگر بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، نظام را در اذهان و عمل موفق نشان داده‌ایم و رضایت ایشان از نظام بیش از گذشته حاصل شده است.

وی با بیان اینکه رضایت خداوند متعال در رضایت بندگان است، تصریح کرد: به رعایت حقوق مردم در حد وسع و توان اهتمام داشته‌ایم و در کنار توسعه و عمران شهر نباید شاهد تضییع حقوق شهروندان باشیم.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به منظم شدن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری در دو سال گذشته، یادآور شد: رعایت حقوق مردم موجب برکت در شهرداری شده است.

وی به ضرورت توجه هرچه بیشتر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: کارگروه توسعه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرداری قم تشکیل شده است و در این کارگروه‌ طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

دلبری از انتشار فراخوانی در خصوص نام‌گذاری معابر، یادمان‌ها، میادین و ... خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم که این فراخوان تا 22 بهمن ماه سرانجام نهایی شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول