اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

احداث 9426 کیلومتر شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از احداث 9 هزار و 426 کیلومتر شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان خبر داد.

احداث 9426 کیلومتر شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‎زاده امروز در حاشیه مراسمی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: فعالیت‏های مناسبی در حوزه افزایش طول شبکه توزیع برق در استان سمنان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در شاخص احداث شبکه هوایی، متخصصان صنعت توزیع برق استان سمنان فعالیت‏های گسترده‏ای انجام دادند تا مردم همه نقاط استان سمنان بتوانند از مزایای نعمت برق بهره‏مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: در این شاخص، میزان فعالیت‏ها و خدمات تا ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در سال 1357 رقمی معادل 711 کیلومتر بود.

موسوی‏زاده ادامه داد: با تلاش‏های گسترده انجام شده در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، میزان فعالیت‏ها و خدمات در احداث شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان تا آغاز فعالیت دولت نهم یعنی در سال 1384 در این استان به رقم 7 هزار 177 کیلومتر رسید.

وی تصریح کرد: این تلاش‏ها ادامه داشت و در دوران دولت‏های نهم و دهم تاکنون، بیش از یک هزار و 538 کیلومتر شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان رقم فعلی شبکه‏های هوایی توزیع برق در استان سمنان را بالای 9 هزار و 426 کیلومتر عنوان کرد.

برگزاری 2 دوره آموزشی در شرکت توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، دوره فن‎ورز شبکه هوایی و کارگاه آموزشی پست‎های پیش‎ساخته فشرده امروز در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرا درآمد.

سرپرست دفتر منابع انسانی شرکت توزیع برق سمنان در این زمینه گفت: دوره فن‎ورز شبکه هوایی برق با همکاری سازمان فنی و حرفه‎ای و به مدت 132 ساعت برای 23 نفر از کارکنان بخش شغلی 70 هزار، به میزان سه هزار و 36 نفر ساعت برگزار شده است.

محمدحسین نجم‎الدین افزود: کارگاه آموزشی پست‎های پیش‎ساخته فشرده (پدمانتد) با حضور 35 نفر از کارشناسان این شرکت و با مجموع 210 نفر ساعت اجرایی شده و توسط شرکت تولیدکننده این نمونه پست‎ها، قابلیت‎های آن ارائه شد.

وی اضافه کرد: پست‎های پدمانتد برای نصب در فضای خارجی روی سکوی بتونی طراحی شده و مناسب برای تأمین انرژی برق در شبکه‎های کابل زمینی به مراکز تجاری، صنعتی، مؤسسات و مجتمع‎های مسکونی است.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول