اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت خبر داد

برپایی 36 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در باشت

رئیس کمیته امداد باشت گفت: تعداد 6 پایگاه سیار و 30 پایگاه ثابت کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در باشت را انجام خواهند داد.

برپایی 36 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در باشت

 حبیب‌الله باقر‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: تعداد 6 پایگاه به صورت سیار و 30 پایگاه بصورت ثابت کار جمع‌آوری را انجام خواهند داد.

 رئیس کمیته امداد باشت گفت: این پایگاه‌ها از اولین ساعات روز پنج‌شنبه 11 مهر 92 فعالیت خود را در جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح شهر و روستاها آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌ها شهر در محل مساجد، مدارس، ورودی و خروجی شهر و پایگاه‌های روستاها در مساجد و یا به صورت سیار کار جمع‌آوری را انجام خواهند داد.

باقرپور با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: عموم مردم به خصوص خیرین در این امر خدا پسندانه شرکت فعال داشته تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات و خواسته‌های همنوعان و نیازمندان را برآورده سازیم.

وی در ادامه ابراز داشت: هدف از برگزاری این جشن عظیم ملی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند بوده و امیدواریم با حضور پرشور مردم و بیش از گذشته این جشن به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/82007/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول