اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع 7400 تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار این استان خبر داد.

توزیع 7400 تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.  

رئیس صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این کالاها از طریق نمایشگاه طرح رحمت، ضیافت و فروش پاییزه، فروش‌های فوق‌العاده و نیز عاملین شهری در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: این مهم به منظور تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

دیودیده افزود: این میزان شامل 3 هزار و 400 تن برنج، 100 تن گوشت قرمز منجمد، 2 هزار و 400 تن شکر، 800 تن مرغ منجمد و 700 تن قند بوده است.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 50 هزار ریال هم اکنون در سطح بازار استان در حال توزیع است، تصریح کرد: ذخایر گوشت منجمد مرغ در این استان به حد کافی موجود است و محدودیتی برای توزیع آن وجود ندارد.

دیودیده تاکید کرد: سهمیه تخصیصی باقیمانده کالاهای اساسی به استان نیز طی ماه‌های آینده در استان جذب و توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار، متناسب با شرایط خاص یک کالا در یک مقطع زمانی خاص گاهی موجب پایین آمدن قیمت آن می‌شود و گاهی عاملی می‌شود تا قیمت محصول از میزان فعلی‌اش بالاتر نرود به هر حال متناسب با وضعیت بازار، تدابیر خاصی برای تنظیم عرضه انتخاب می‌شود، اما در حال حاضر کمبودی در عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند. 

انتهای پیام/82009/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول