اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

محور توسعه گردشگری اصفهان در گرو همکاری مجریان این صنعت است

استاندار اصفهان گفت: محور توسعه گردشگری اصفهان پیش‌بینی و ترسیم شده، اما عملیاتی شدن آن در گروه همکاری مجریان این عرصه با برنامه‌ریزان مدیریت شهری است که در این خصوص ما دست یاری خود را به سوی آنها دراز می‌کنیم.

محور توسعه گردشگری اصفهان در گرو همکاری مجریان این صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول زرگر‌پور شامگاه سه‌شنبه در مراسمی که به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه من به عنوان یک متخصص آب و بین‌الملل در طول 20 ساله گذشته در کشورهای مختلفی حضور داشته‌ام، اظهار داشت: در طول این سالها در شورای جهانی آب شعارهای مختلفی با محوریت آب همچون آب و محیط زیست، آب و محیط اقلیم گذاشته شد که نشان‌گر نیاز کلی جهانی به مسئله آب و تعامل بین‌المللی در این خصوص بود.

وی با اشاره به اینکه امسال شعار جدیدی تحت عنوان گردشگری و آب را دیدم که تا کنون در شعارهای بین‌اللملی آب چنین عنوانی بیان نشده بود، افزود: نام‌گذاری شعار هفته گردشگری با عنوان آب نشان از خلاقیت و ابتکار نسبت به مقوله تاثیرگذاری آب در صنعت گردشگری دارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته در ارائه برنامه‌های خود به هیئت دولت در مورد اصفهان، پنج محور اصلی را عنوان کرده بودم که محور سوم برنامه‌ها به همین بحث ارتقاء صنعت گردشگری و میراث فرهنگی اختصاص  داشت.

این مسئول خطاب به دست‌اندرکاران عرصه میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان گفت: ما محور توسعه را در اصفهان پیش‌بینی کردیم، اما نیازمند کمک شما هستیم و در این زمینه دست خود را به سوی شما دراز می‌کنیم.

زرگرپور ادامه داد: اصلی‌ترین محور اصفهان در این خصوص گردشگری پرداختن به مسائل میراثی و دید نو در این خصوص است که در این راستا باید تشکلی تشکیل شود تا ایده‌ها در آن مطرح و سپس به هیئت دولت ارائه شود.

وی با تاکید به اینکه در تمامی کشورهای خارجی سایت‌های میراثی و گردشگری و نیز هتل‌داری ضوابطی دارد، اذعان داشت: اگر بخواهیم در زمینه گردشگری به استانداردها برسیم باید ضوابط در این زمینه را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/63012/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول