اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور نمایش «قصه بگو یا بمیر»با تغییرات جدید در جشنواره تئاتر

کارگردان نمایش" قصه بگو یا بمیر" گفت: این نمایش با اعمال تغییرات در داستان و ارتقای بازی بازیگران در جشنواره تئاتر اصفهان حضور یافت.

حضور نمایش «قصه بگو یا بمیر»با تغییرات جدید  در جشنواره تئاتر

به گزارش فارس از اصفهان، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر اصفهان از هفتم تا نهم مهرماه در تالار فرشچیان و سالن کوچک تالار هنر شاهد به روی صحنه رفتن 10 نمایش بود.

استقبال از این جشنواره نیز بسیار امیدوار کننده بود و کارگردانان و فعالان عرصه تئاتر در اصفهان نیز سطح این جشنواره را نسبت به سال‎های گذشته بالاتر عنوان کردند و حواشی آن را نیز کمتر دانستند.

نمایش «قصه بگو یا بمیر» هفتادمین اثر نمایشی گروه هنری کاووش در جشنواره تئاتر استانی اصفهان حضور داشت که از نکات قابل توجه این تئاتر شیوه اجرای متفاوت آن است به شکلی که دکور و سن تئاتر در میان مخاطبان قرار دارد و تماشاگران دور تا دور سن این نمایش را احاطه کرده‎اند.

کارگردان این نمایش در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: رسول هنرمند مائده وحید و محسن احمدی نیک بازیگران نمایش «قصه بگو یا بمیر» به نویسندگی کامران شهلایی هستند.

وی با بیان اینکه، نمایش « قصه بگو یا بمیر» با تغییرات جدید وارد جشنواره تئاتر استان اصفهان شده بود گفت: رسول هنرمند و مائده وحید با ارتقای بیش از پیش بازی‎های خود نقش آفرینی می‎کنند.

احسان جانمی گفت: در داستان گذشته این تئاتر پادشاهی هر شب دختران را به تیغ جلاد می‎دهد، شهرزاد قصه‌گو تلاش می‎کند با قصه گویی هر شب از مرگ دختران بیشتر جلوگیری کند.

وی گفت: متن این نمایش که توسط کامران شهلایی نوشته شده است همراه با ارتقای کیفی بیش از پیش جهت حضور در جشنواره تئاتر استان شرکت کرده است.

کارگردان قصه بگو یا بمیر تصریح کرد: در نمایش جدید «قصه بگو یا بمیر» مردی به‌نام علیمردان خان وجود دارد که یک خواب را از دوران کودکی تا آینده خود می‎بیند.

به گزارش فارس، آئین اﺧﺘﺘﺎﻣﯿﻪ ﺑﯿﺴﺖ و پنجمین ﺟﺸﻨﻮاره ﺗﺌﺎﺗﺮ اﺳﺘﺎن اﺻﻔﻬﺎن امروز  از ﺳﺎﻋﺖ 18:30 ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﺟﻤﻌﯽ از مسئولان و ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان اصفهان در ﻣﺠﺘﻤﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻫﻨﺮی اﺳﺘﺎد ﻓﺮﺷﭽﯿﺎن ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و ﺑﺮﮔﺰیدگان به ﺟﺸﻨﻮاره ﻣﻨﻄﻘﻪای راه ﺧﻮاﻫﻨﺪ یافت.

انتهای پیام/63019/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول