اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«کاریزما» به مرحله کشوری جشنواره تئاتر سوره ماه راه یافت

سرپرست حوزه هنری یزد از راهیابی نمایش «کاریزما» از تولیدات حوزه هنری یزد به مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه خبر داد.

«کاریزما» به مرحله کشوری جشنواره تئاتر سوره ماه راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سید ناصر امامی میبدی اظهار داشت: پس از برگزاری همایش‌های منطقه‌ای، هشت اثر به بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافتند که یک اثر از استان یزد نیز در این جمع حضور  دارد.

وی افزود: هیئت انتخاب آثار همایش منطقه دو تئاتر سوره ماه در یزد، متشکل از مهرداد رایانی مخصوص، سید جواد روشن و کوروش سلیمانی پس از بازبینی هشت اثر از استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در نهایت نمایش «کاریزما» به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی حامد مهریزی‌زاده از استان یزد را به بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه معرفی کردند.

سرپرست حوزه هنری یزد گفت: مهدی قانع، جمیله ستوده نیا، مریم‌السادات هاشمی، صاحب حائری‌زاده و امیررضا جاور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

امامی میبدی عنوان کرد: کاریزما به عنوان منتخب همایش منطقه دو تئاتر سوره ماه، در این جشنواره با نمایش‌های «فنجان آبی» به نویسندگی احمد غلامی و کارگردانی سولماز همت‌زاده از استان چهارمحال و بختیاری، «عالیه» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از استان خوزستان، «تار شیشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ، «92 درصد زندگی» به نویسندگی و کارگردانی عباس جان فدا از خراسان رضوی، «خنکای ختم خاطره» نوشته حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی امین ابراهیمی، نمایش «وقتی خدا گریه می‌کند» نوشته اصغر خلیلی و کارگردانی احسان ملکی از استان لرستان و «ما سه تن بودیم» نوشته نصرالله قادری و کارگردانی غریب منوچهری از اردبیل رقابت می‌کند.

بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 22 تا 29 مهر ماه در حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول