اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین صورت گرفت

پیشرفت 60 درصدی مجتمع توانبخشی قزوین

بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان قزوین 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 60 درصدی مجتمع توانبخشی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان قزوین با زیربنای بالغ بر هفت هزار و 200 متر مربع و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع برای استفاده جانبازان و خانواده شهدا در باغی موسوم به باغ جهان‌آباد واقع در کیلومتر 10 جاده قزوین _ بویین زهرا توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در حال اجرا است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و ورزشی استان است، اضافه کرد: این بنا شامل بخش‌های متنوعی از قبیل سالن ورزشی، استخر، بخش درمانی، کیلینیک تخصصی، سالن اجتماعات، کارگاه نقاشی و کارگاه موسیقی است.

حامد مانی افزود: تاکنون حدود 42 هزار و 913 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای احداث این پروژه هزینه شده و مجموعا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم تا در صورت تأمین اعتبارات لازم نسبت به بهره‌برداری از فاز نخست پروژه شامل استخر، حوضچه هیدروتراپی و سالن ورزشی در آینده نزدیک توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام شود.

انتهای پیام/2667/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول