اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان:

همکاری بیشتر مسئولان باعث شکوفایی بخش معدن می‎شود

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان گفت: همکاری بیشتر مسئولان باعث شکوفایی بخش معدن می‎شود و امیدواریم با برنامه‎ریزی‎های انجام شده شاهد رونق بخش معدن استان اصفهان باشیم.

همکاری بیشتر مسئولان باعث شکوفایی بخش معدن می‎شود

فریدون هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر بین سازمان نظام مهندسی معدن با سازمان صنعت، معدن و تجارت و ارگان‎های مرتبط اظهار کرد: در راستای ایجاد ارتباط سازنده بین تشکل‎های خصوصی و سازمان‎های مردم نهاد که از وظایف سازمان نظام مهندسی معدن است اقدام به برگزاری جلسات زیادی شد.

وی ادامه داد: در همین راستا تشکل‎های معدنی و سازمان صنعت و معدن و تجارت را به همکاری دعوت کردیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن افزود: هدف از ایجاد هماهنگی‎ها و جلسات بین سازمان‎های مختلف کمک بیشتر به نظام مهندسی، ارتقای بخش معدن و رشد اقتصادی این بخش است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولان مرتبط با بخش معدن مشکلات این بخش به حداقل خود برسد.

هدایت با بیان این‎که باید جایگاه بخش معدن را ارتقا داد بیان کرد: پیگیر هستیم تا مشکلات معدن‌کاران را به حداقل خود برسانیم.

وی گفت: اولین اقدام در این زمینه حضور در نمایشگاهی در تهران وتلاش برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی است که مقرر شد سازمان نظام مهندسی و صنایع و معادن و انجمن معدن‌کاران با همکاری یکدیگر یک غرفه در این نمایشگاه بگیرند.

*معادن بدون مسئول فنی نباشند

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن اظهار کرد: در سازمان نظام مهندسی معدن به دنبال این هستیم که معادن بدون مسئول فنی کار نکنند و نظارت دقیق‌تر از وضع موجود باشد.

انتهای پیام/63015/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول