اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

جایگاه دفن شهدای گمنام در قوچان مشخص شد

فرماندار قوچان گفت: شورای جدید شهر مکان دفن شهدای گمنام را تایید کرده که طی نامه‌ای برای انجام مراحل اداری به تهران ارسال خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تدفین شهدای گمنام باشیم.

جایگاه دفن شهدای گمنام در قوچان مشخص شد

به گزارش خبرنگار فارس از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای تأمین و شورای شهر اظهار داشت: شهدای گمنام نماد اقتدار نسل حاضرند و مردم شهرستان قوچان به دنبال دفن شهدای گمنام در این شهرستان هستند.

وی یادآور شد: امروز در هر شهر و روستای استان خراسان رضوی یکی از شهدای گمنام دفن شده که مایه خیر و برکت و افزایش معنویت در آن منطقه شده است.

حیدری‌آزاد با اشاره به بازدید سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین گفت: ایشان طی بازدید از شهرستان قوچان مکانی را در بالاترین قسمت پارک نشاط شهرستان قوچان در نظر گرفته تا در فاصله شهادت امام صادق(ع) تا ولادت امام رضا(ع) سه شهید گمنام در آن مکان دفن شوند.

وی با بیان اینکه شورای قبلی شهر قوچان فقط با کلیات دفن شهدای گمنام موافقت کرده و مابقی امور را به شورای جدید سپرده است، اذعان داشت: شورای جدید شهر قوچان مکان تعیین شده توسط سردار باقرزاده را مورد تایید و تصویب قرار داده که طی نامه‌ای برای انجام مراحل اداری به تهران ارسال خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تدفین شهدای گمنام باشیم.

فرماندار قوچان در قسمت دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون وظایف شوراها و توصیه‌های معظم‌له به آنها، تصریح کرد: تسهیل کردن امورات مردم، برطرف کردن معضلات شهری، آلوده نشدن به اسراف، رعایت تقوا، بهره‌گیری از تجربیات دیگران، توجه به نیازهای فوری شهری و مردم، پیاده‌سازی معماری اسلامی و... باید مدنظر اعضای شورای شهر قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه مصوبات شورای شهر باید به فرمانداری ارسال شده تا در کمیته انطباق بررسی و مواردی که نیاز به اصلاح، لغو یا بررسی بیشتر دارد دوباره توسط اعضای شورای شهر بررسی گردد.

حیدری‌آزاد با گلایه از اینکه شورای شهر نباید به کمیته امداد تبدیل شود، گفت: امروز خیلی‌ها برای دریافت کمک به شورای شهر مراجعه می‌کنند در صورتی که خیلی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهری آسفالت مناسب ندارد پس شورا نباید کار تخصصی شهری خود را فراموش کند.

وی یادآور شد: باید در هر جلسه شورای شهر تعداد موافقان و مخالفان مصوبات مشخص و تمامی حاضرین آن را امضا کنند و تمامی مکاتبات فقط با امضای رئیس شورای شهر صورت پذیرد.

انتهای پیام/2202/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول