اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری

خادمان گردشگری سبزوار تجلیل شدند

همزمان با هفته گردشگری و پایان سفرهای تابستانی، مراسم تقدیر و تشکراز خادمان گردشگری شهرستان سبزوار توسط دبیر ستاد دائمی تسهیلات زائران و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خادمان گردشگری سبزوار تجلیل شدند

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حشمت الله متین‌فر رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار با اشاره به حضور 24 هزار و 808 زائر در سه ماهه دوم سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: از این تعداد 15 هزار و 902 زائر و 46 توریست خارجی در پنج اقامتگاه شهرستان شامل دو هتل‌، سه مهمانپذیر و 8 هزار و 860 نفر در شش مدرسه این شهرستان اقامت داشتند.

متین‌فر ضمن اشاره به موقعیت این شهرستان که در مسیر حجم گسترده ای از زائران قراردارد، از مدیران مراکز خدماتی گردشگری ، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی و تمامی اداراتی که در ستاد تسهیلات زائرین به مسافران خدمت‌رسانی کردند،  قدردانی نمود.

وی خاطر نشان کرد: گردشگران و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 09370174519 پیامک و یا به شماره 8-4416287-0571 دبیرخانه ستاد تسهیلات دائمی زائران شهرستان سبزوار اطلاع دهند.

انتهای پیام/2202/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول