اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر کادر فنی

فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان وحید شفیعی فوتسالیست شایسته قزوینی را به اردوی تیم ملی فراخواند.

فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان فهرست جدید تیم ملی فوتسال کشورمان را اعلام کرد که در این بین نام وحید شفیعی ملی پوش شایسته قزوینی به چشم می‌خورد.

شفیعی که پیش از این در اردوهای تیم ملی فوتسال کشورمان حضوری مستمر داشته است، در این اردو به همراه 15 ورزشکار دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی از دوازدهم مهر ماه به مدت سه روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کند.

در این اردو مسعود دانشور از استان فارس، اسماعیل عباسیان و قدرت بهادری از خراسان رضوی، میثم خیام، مجتبی حسن‌نژاد، مجتبی نصیرنیا و سیدعلی کیایی از تهران، فرهاد فخیم و جواد اصغری مقدم از آذربایجان شرقی، فرهاد توکلی، مجتبی مریدی‌زاده، مهران عالیقدر و علیرضا صمیمی از خوزستان، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی از قم از جمله ورزشکارانی هستند که شفیعی را در این اردوی آماده سازی همراهی می‌کنند.

کادر فنی تیم فوتسال کشورمان بدون شک برنامه‌ریزی‌های خود را برای رسیدن به جایگاه اصلی تیم ملی به منظور حضوری قدرتمندانه در آوردگاه مسابقات جهانی آماده می‌کند و گرچه سه سال دیگر به آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان زمان باقی مانده است اما مسئولان و کادر فنی تیم فوتسال کشورمان اگر می‌خواهند که در جدال با تیم‌های برتر دنیا از جمله برزیل، روسیه، ایتالیا، آرژانتین و دیگر تیم‌های طراز اول جهان عقب نمانند و در اندیشه شکست این تیم‌ها باشند، باید از همین حالا برنامه‌ریزی‌های مستمری را در نظر بگیرند و با شناخت استعدادهای برتر زمینه تیمی جوان، سرحال و آماده کنند.

در این بین وحید شفیعی ملی پوش شایسته قزوینی هم در طول یک سال اخیر با بازی‌های زیبای خود توانسته است اعتماد کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی را به خود جلب کند، به طوریکه این بازیکن در چند ماه گذشته در جریان رقابت‌های چهارمین دوره فوتسال قهرمانی داخل سالن آسیا موفق شد به همراه تیم ملی بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/77004/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول