اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

سبک زندگی شهدا در جامعه الگو باشد

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: امنیت و مسئولیت امروزه ما مدیون خون پاک شهدا بوده و باید سبک زندگی شهدا در جامعه و خانواده‌ها الگو باشد.

سبک زندگی شهدا در جامعه الگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی‌اصغر صوفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای تامین و شورای اسلامی شهر قوچان اظهار داشت: مجموعه شورای شهر قوچان، مجموعه‌ای توانمند، متخصص و بانفوذ بوده که می‌تواند فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها قرار داده و در جهت خدمت‌رسانی به مردم قدم بردارند.

وی افزود: امروز در جنگ نرم قرار داشته که قربانی‌های آن در سراسر کشور قابل مشاهده است و دشمن همه تلاش خود را در این جنگ به کار برده پس باید همه از جمله اعضای شورای شهر سربازان خوبی در مقابله با این جنگ همه جانبه دشمن علیه خودمان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به این موضوع که از شهدا حرف زده اما سبک زندگی آنان را در زندگی پیاده نکرده‌یم، تاکید کرد: امنیت و مسئولیت امروز ما مدیون خون پاک شهدا بوده و باید سبک زندگی شهدا در جامعه و خانواده‌ها الگو باشد.

وی یادآور شد: خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان قوچان باعث ایجاد نشاط معنوی و روحی و فراهم شدن امنیت بیشتر و مایه برکت شهرستان و منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول