اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

ساخت مصلی‌ها حرکتی برای مشارکت سیاسی مردم است

استاندار مازندران با اشاره به نقش مهم مصلی‌های نماز جمعه در بصیرت دینی و سیاسی مردم گفت: ساخت مصلی‌ها حرکت اساسی برای مشارکت مردمی در امر دینی و سیاسی است.

ساخت مصلی‌ها حرکتی برای مشارکت سیاسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ربیع‌فلاح جلودار ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مصلی نمازجمعه گتاب اظهار داشت: شهر گتاب دارای ریشه عمیق دینی و مذهبی است و افراد مبارز انقلابی مانند شهید آهی و شهدای دیگر از این منطقه برخواسته‌اند.

وی افزود: بخش گتاب در زمان جنگ تحمیلی جزو روستاهایی بوده است که بسیار فعال و سازنده ظاهر شده و با تقدیم 180 شهید والامقام نقش ارزنده‌ای در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

فلاح با اشاره به محرومیت‌های زیاد بخش گتاب بیان داشت: مردم این بخش از لحاظ اقتصادی و معیشتی در وضع مناسبی قرار ندارند چرا که شغل و منبع ارتزاق مردم این بخش تنها از طریق کشاورزی و کارگری است.

استاندار مازندران اذعان داشت: علی‌رغم مشکلات و کمبودهایی که در بخش گتاب وجود دارد مردم این بخش بسیار مشتاق و علاقه‌مند به مسایل دینی و ولایت فقیه بوده و حضور چشمگیر آنان در نماز جمعه در راستای اطاعت از فرامین رهبری و ولایت فقیه است.

فلاح با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی مصلی‌ها حرکت اساسی برای مشارکت مردمی در امر دینی و سیاسی است، تصریح کرد: به عنوان مجری یک دستگاه دولتی قول می‌دهم با توجه به مشارکت جدی مردم در امر ساخت مصلی بزرگ نماز جمعه گتاب از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نکنم.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول