اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی خبر داد

کشف باند بزرگ مواد و قاچاق کالا در خراسان رضوی

جانشین و دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از کشف یک باند بزرگ مواد و قاچاق در روزهای اخیر خبر داد و گفت: مقامات قضایی در برخورد با قاچاقچیان به‌طور جدی برخورد می‌کنند.

کشف باند بزرگ مواد و قاچاق کالا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سرهنگ ماشاء‌الله صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزهای ورودی به استان محکم و نیروهای پرتلاش انتظامی در کنار نیروهای اطلاعاتی به‌طور شبانه‌روز از این مرزها پاسداری می‌کنند و بسیج نیز در این راه نقش گسترده‌ای بر عهده دارد.

وی خطاب به فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان هشدار داد و افزود: جان برکفان انتظامی و سایر نیروها با چشم بینا در مرزها حضور دارند؛ مرزهای خراسان رضوی از محکم‌ترین مرزها است و این اقتدار کشور را می‌رساند.

جانشین و دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از کشف یک باند بزرگ مواد و قاچاق در روزهای اخیر خبر داد و اظهار داشت: مقامات قضایی در برخورد با قاچاقچیان به‌طور جدی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به رافت نظام برای کسانی که قصد ترک اعتیاد دارند، افزود: افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند هر کمکی که لازم باشد در حق آنان انجام می‌دهیم.

صادقی خلیل‌آباد را در بحث کارگروه فرعی و برگزاری جلسات و نیز کشف مواد مخدر جزو شهرستان‌های فعال دانست و گفت: سایر شهرستان‌ها باید از خلیل‌آباد و تعامل ایجاد شده در این منطقه الگو بگیرند.

جانشین و دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که با توجه به وجود محصولات کشاورزی و باغداری در منطقه خلیل‌آباد این شهرستان در آینده نه چندان دور از حیث اعتیاد جزو پاک‌ترین شهرهای استان قرار گیرد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول