اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیشابور خبر داد

پرداخت 30 میلیارد ریال کمک‌هزینه به مددجویان نیشابوری

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیشابور از پرداخت بیش از30 میلیارد ریال کمک‌هزینه به مددجویان این شهرستان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت 30 میلیارد ریال کمک‌هزینه به مددجویان نیشابوری

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، هادی محمدیان در نخستین نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات این نهاد، اظهار داشت: طی شش ماهه اخیر 30 میلیارد و 386 میلیون و 950 هزار ریال کمک معیشت به مددجویان زیر پوشش کمیته نیشابور پرداخت شد.

وی اظهار داشت: 645 میلیون و 665 هزار ریال طی شش ماهه نخست سال جاری بابت تعمیرات کلی و جزئی مسکن و بعضا کمک‌ اجاره مسکن مددجویان پرداخت شده است.

معاون مالی و پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی نیشابور نیز گفت: حق بیمه خانم‌های سرپرست خانوار زیر 50 سال را ما پرداخت می‌کنیم که در نیمه نخست سال جاری هشت میلیارد و 217 میلیون و 330 هزار ریال بوده است.

سید علی طالبیان با اشاره به اینکه حدود یک میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری به نوعروسان امداد جهیزیه پرداخت شد، یادآور شد: حدود 300 نفر در نوبت جهیزیه هستند و از مردم شریف برای این موضوع مدد می‌طلبیم.

وی افزود: سه میلیارد و 941 میلیون و350 هزار و 380 ریال وام کارگشایی از منابع اداری و از منابع بانکی 15 میلیارد و 300 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

معاون گسترش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی نیشابور هم درباره حوزه عملکرد خود توضیح داد: یک هزار و 874 عدد صندوق بزرگ با درآمد دو میلیارد و 283 میلیون و 196 هزار ریال، 59 هزار صندوق کوچک که سال گذشته 37 هزار صندوق بود با درآمد سه میلیارد و 871 میلیون و 254 هزار ریال و 70 عدد صندوق متوسط با درآمد 284 میلیون و 369 هزار ریال از جمله عملکرد این معاونت است.

محمد عمارلو اضافه کرد: درآمد کل صندوق‌های امداد در شش ماهه اول امسال 30 درصد به لحاظ ریالی رشد داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: 11 هزار و 610 خانوار با 22 هزار و 705 نفر جمعیت در قالب مددجویان عادی زیر پوشش کمیته امداد نیشابور هستند.

در همین جلسه قائم مقام و معاون توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی نیشابور با اشاره به اینکه در بخش درمان 25 میلیون و 440 هزار ریال و در بخش بهداشت 425 میلیون و 780 هزار ریال در نیمه اول امسال پرداخت شده خاطرنشان کرد: به مددجویان روستایی به واسطه اینکه زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند دیگر در بخش درمان اعتبار داده نمی‌شود.

سعید یوسفی با بیان اینکه 90 درصد هزینه‌های بیمارستانی مددجویان شهری پرداخت می‌شود، گفت: درست است مددجویان روستایی زیر نظر نظام ارجاع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند ولی ما عملا برای موضوعات حاد حمایت می‌‌کنیم.

انتهای پیام/2202/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول