اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان:

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت تا فردا ادامه دارد

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: دهم مهر ماه امسال به عنوان مهلت پایانی ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت اعلام شده و این افراد تا فردا می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت تا فردا ادامه دارد

سید مصطفی انوری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت سال 1392 از روز نخست مهر ماه در سراسر کشور آغاز شده، اظهار داشت: البته هنوز تعداد افراد ثبت‌نام کننده در استان برای شرکت در آزمون وکالت مشخص نشده است.

وی به سهمیه مشخص شده برای پذیرش کارآموزان وکالت در استان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه استان اصفهان نسبت به سال گذشته برای پذیرش کار‌آموزان وکالت کاهش یافته و امسال 110 نفر کارآموز وکالت در استان جذب می‌شوند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با اشاره به زمان مشخص شده برای ثبت‌نام افراد به منظور شرکت در آزمون وکالت امسال تصریح کرد: دهم مهر ماه امسال به عنوان مهلت پایانی ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت اعلام شده است و این افراد تا فردا می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

این مسئول با بیان اینکه البته اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه تعطیل است، اضافه کرد: اما سامانه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت فعال است و بدون شک افراد به صورت عملی تا روز شنبه هفته آتی می‌توانند در سامانه شرکت در آزمون وکالت امسال ثبت‌نام کنند.

انوری‌زاده با اشاره به زمان اعلام نتایج این سامانه تاکید کرد: به احتمال قوی تعداد افراد ثبت‌نام کننده برای شرکت در آزمون وکالت تا پایان هفته آتی اعلام می‌شود.

وی به تغییرات صورت گرفته در آزمون وکالت امسال اشاره کرد و متذکر شد: امسال تغییرات خاصی در زمینه آزمون وکالت صورت نگرفته، اما سؤالات این آزمون به صورت دقیق‌تر طراحی شده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه تلاش شده که در طراحی سئوالات این آزمون اشتباهاتی رخ ندهد، اذعان داشت: همچنین تلاش شده که سؤالات این آزمون از متن قانون باشد و طراحان این آزمون از نظریه‌های حقوقی استفاده نکرده‌اند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول