اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

سرباز ولایت هستم/ هیچگونه قصور در انجام وظیفه بخشش ندارد

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سرباز ولایت هستم و هر کجا امر شود انجام وظیفه خواهم کرد و هیچگونه قصور و کوتاهی در این زمینه قابل بخشش نخواهد بود.

سرباز ولایت هستم/ هیچگونه قصور در انجام وظیفه بخشش ندارد

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در این زمینه در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده افتخار می‌کنم که از فردا فرماندهی سپاه عاشورا که بنیانگذاران آن شخصیت‌های ارزشمند و فاخری بودند بر عهده می‌گیرم که امیدوارم خداوند متعال در این مسئولیت جدید بنده را رو سفید کند.

غلام عسگر کریمیان که خود از ایثارگران، آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: در اطاعت به فرامین رهبری فرزانه انقلاب و حکم فرماندهی سپاه پاسداران این مسئولیت سنگین را در حالی برعهده می‌گیرم که امیدوارم در برابر ایثارگران و شهدای والامقام بتوانم بهترین خادم باشم و بتوانم در این سنگر در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان سرباز و خادم فرماندهی کل قوا در این مسئولیت انجام وظیفه کنم.

کریمیان اضافه کرد: بنده سرباز ولایت هستم و هر کجا امر شود انجام وظیفه خواهم کرد و هیچگونه قصور و کوتاهی در این زمینه قابل بخشش نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان که در کارنامه خود فرماندهی تیپ ایثارگر سپاه حضرت عباس (ع ) و جانشینی فرماندهی این مجموعه را دارد از نیروهای پر توان و خدوم سپاه پاسداران است که از فردا در مسئولیت فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/62001/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول