اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم خبرداد

بررسی تجهیزات تیم‌های سوانح هر سه ماه یک بار

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: وسایل و تجهیزات تیم‌های سوانح و حوادث بایستی هر سه ماه یک‌بار بررسی شود.

بررسی تجهیزات تیم‌های سوانح هر سه ماه یک بار

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، انتقام عزیززاه صبح امروز در نشست بررسی نقاط ضعف و قوت تیم‌های اعزامی شبکه بهداشت و درمان دیلم به منطقه زلزله زده شنبه گفت: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع باید در هر شرایطی آمادگی داشته باشند و در منطقه حادثه دیده اول مراقب حفظ سلامتی خود باشند تا بتوانند در آن منطقه دوام آورند.

وی افزود: تیم‌های اعزامی شبکه بهداشت و درمان دیلم به مناطق زلزله زده دشتی دارای نقاط قوت زیادی است ولی نواقصی هم داشتند که ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی مناسب این نواقص برطرف شود.

این مقام مسئول بیان داشت: وسایل و تجهیزات تیم‌های سوانح و حوادث بایستی هر سه ماه یکبار بررسی و نواقص و کمبودهای آن از سوی مسئول دبیرخانه سوانح و حوادث برطرف شود.

معاون امور بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه اذعان داشت: داروهای دریافتی از داروخانه بایستی توسط مسئول امور دارویی شبکه بررسی و بازبینی شود.

عزیززاده اضافه کرد: انتظار ما این است مشکلات مشاهده شده در منطقه زلزله زده دشتی بصورت یک مانور عملیاتی در شهرستان اجرا شود و نکات بهداشتی لازم در شرایط اضطراری و بحران به مردم آموزش داده شود.

وی خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی سلامت روان در شرایط اضطراری و آموزش نحوه برخورد با افراد آسیب دیده از سوی مسئول سلامت روانی اجتماعی شبکه شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بایستی به کلیه تیم‌های عملیاتی سوانح وحوادث آموزش نحوه استفاده از وسایل و تجهیزات داده شود تا در موقع حضور در منطقه حادثه دیده با مشکل مواجه نشوند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم خاطر نشان کرد: هر واحد ستادی باید یک فرم کلی برای اطلاع از وضعیت تیم خود و عملکردش طراحی و در زمان بحران همراه داشته باشد.

عزیززاده بر حضور یک نیروی خدماتی در تیم‌های عملیاتی جهت انجام کارهای خدماتی و تحویل گرفتن وسایل و تجهیزات تیم تاکید کرد.

وی همچنین بر اجرای دقیق و به موقع مانورهایی که از سوی دبیرخانه سوانح وحوادث در نیمه دوم سال برای واحدهای ستادی برنامه‌ریزی شده تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول