اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

4 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در سمنان صادر شد

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور چهار فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

4 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رحمت‎الله کاشی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای این واحدهای فرآوری محصولات بخش کشاورزی، 121 هزار و 838 میلیون ریال سرمایه‎گذاری خواهد شد و برآورد می‎شود برای 88 نفر شغل ایجاد کند.

وی افزود: این واحدهای تولیدی برای شروع فعالیت همچنین به 135 هزار و 553 میلیون ریال سرمایه در گردش نیاز دارند.

کاشی تولید این واحدهای تبدیلی و تکمیلی را 42 هزار و 500 تن بیان کرد و افزود: مواد خام مورد نیاز این واحدها بیش از 56 هزار تن است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: این جواز تأسیس‎ها یک مورد در بخش زراعی، باغی دو مورد و یک مورد در بخش دام و طیور برای شهرستان‎های سمنان و شاهرود صادر شده است.

کاشی در خصوص سایر اقدامات مدیریت صنایع کشاورزی در ماه گذشته گفت: پیگیری تسهیلات بانکی طرح‎های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و تسهیلات کمک‎های فنی و اعتباری سال گذشته، پیگیری امور مربوط به ظرفیت واحدهای تولید ورمی کمپوست از طریق دفتر صنایع کشاورزی وزارت، پیگیری امور مربوط به تأمین، تخصیص و نظارت بر توزیع سوخت ماشین‎آلات و ادوات بخش کشاورزی از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/2249/س30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول