اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

به دنبال تعطیلی دولت آمریکا

۸۰۰ هزار کارمند آمریکایی بیکار می‌‌شوند/ یک میلیون بدون حقوق کار می‌کنند

در نتیجه تعطیلی دولت فدرال که از امروز آغاز می‌شود، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت فدرال از کار بیکار می‌شوند و یک میلیون نفر دیگر نیز مجبورند بدون حقوق به کار خود ادامه دهند.

۸۰۰ هزار کارمند آمریکایی بیکار می‌‌شوند/ یک میلیون بدون حقوق کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، در پی تعطیلی دولت آمریکا که در نتیجه عدم تصویب لایحه بودجه در کنگره صورت گرفت، بیش از 800 هزار نفر از کارکنان دولت فدرال مجبورند به مرخصی اجباری بروند و بیش از یک میلیون نفر دیگر نیز بدون حقوق مجبورند کار کنند.

دفتر مدیریت و بودجه آمریکا درست ساعاتی قبل از ضرب‌الاجل نیمه‌شب دوشنبه دستور داد که سازمان‌های فدرال طرح‌های تعطیلی دولت به واسطه نبود تخصیص بودجه را اجرا کنند زیرا کنگره لایحه تأمین بودجه فدرال را تصویب نکرد.

لجبازی جمهوری‌خواهان کنگره منجر شد تا دولت فدرال آمریکا بعد از 17 سال به تعطیلی اجباری برود و زندگی صدها هزار نفر تحت تأثیر قرار گیرد.

از صبح امروز دولت فدرال آمریکا تعطیل شده است و کارمندان غیرضروری می‌بایست امروز به محل کار خود بروند و اقدامات لازم برای تعطیلی موقت را صورت دهند و به خانه‌هایشان بازگردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول