اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه جامع دماوند خبر داد

واگذاری خدمات دانشگاه جامع علمی و کاربردی دماوند

معاون پشتیبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی دماوند گفت: این دانشگاه قصد دارد خدمات بوفه دانشجویی، انتشارات، کتاب‎فروشی و کافی‎نت واحد خود را از طریق مزایده عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

واگذاری خدمات دانشگاه جامع علمی و کاربردی دماوند

پیمان صالحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دانشگاه علمی و کاربردی دماوند بر اساس مجوز دریافتی از هیئت امنای خود قصد دارد خدمات بوفه دانشجویی، انتشارات، کتاب‎فروشی و کافی‎نت واحد خود را از طریق مزایده عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

صالحی افزود: با توجه به افزایش تعداد رشته‎ها و دانشجویان این دانشگاه به 18 کد رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، تأسیس اولین مرکز رشد فناوری در شهرستان دماوند، لزوم ارائه خدمات مناسب‎تر به دانشجویان احساس شده و به همین سبب مدیریت دانشگاه تصمیم گرفت با برگزاری مزایده عمومی برای هر یک از خدمات مورد نیاز کیفیت و کمیت این خدمات را افزایش دهد.

معاون پشتیبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی دماوند افزود: با این تصمیم امکان اشتغال حداقل 25 نفر در واحدهای مختلف یاد شده فراهم شده و پیمانکاران بومی شرق استان تهران در اولویت قرار خواهند داشت.

صالحی گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‎توانند در یکی از روزهای 11، 18 یا 25 مهر ماه جهت بازدید از موضوع مزایده به محل واحد دانشگاهی مراجعه و اسناد مزایده را دریافت کنند.

وی افزود: علاقه‎مندان می‎توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط واگذاری را از طریق سایت دانشگاه به آدرس www.damavand-uast.ac.ir مطالعه کنند.

انتهای پیام/2568/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول