اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامی، نور امید را در دل ملت‌های زیرسلطه زنده کرد

معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نور امید را در دل ملت‌های زیر سلطه زنده کرد و بدون اتکا به شرق و غرب به پیروزی رسید.

انقلاب اسلامی، نور امید را در دل ملت‌های زیرسلطه زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید قاسم قریشی در نخستین همایش تجلیل از فرهنگیان ایثارگر استان قم گفت: تجلیل از قهرمانان در همه ادوار تاریخی و در همه سرزمین‌ها به دلیل تشویق حماسه‌سازان و همچنین انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده مرسوم بوده است.

وی گفت: در اغلب کشورها از کوچکترین بهانه برای تحقق این امر استفاده می‌کنند و حتی رو به افسانه می‌آورند تا الگویی را یافته و به عنوان حماسه معرفی کنند، اما تاریخ کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حماسه‌سازان واقعی بسیاری را در خود دارد.

معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی نور امید را در دل ملت‌های زیر سلطه زنده کرد و بدون اتکا به شرق و غرب به پیروزی رسید.

قریشی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مسائل تاریخی و فراز و نشیب‌های انقلاب حتی برای میان‌سالان ما هم تازگی دارد، گفت: باید به فلسفه انقلاب توجه کنیم و وضعیت تاریخی و سیاسی ایران در ابتدای انقلاب و شروع جنگ تحمیلی را برای همه بازگو کنیم.

وی نقش معلمان را در تربیت نسل جوان و در مقام مرجع فکری افکار عمومی مهم توصیف کرد و یادآور شد: در زمان جنگ، دشمنان دست به دست هم دادند و علیه ما جنگ جهانی به راه انداختند و لازم است فرهنگیان، نسل جوان را در جریان ضعف‌ها و مشکلات داخلی و سوء استفاده دشمن در ضربه زدن به انقلاب اسلامی نوپای ایران قرار دهند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول