اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم:

نرمش قهرمانانه در عین قدرت تجلی یابد/ نباید از تاکتیک‌های دشمن غافل شد

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم با اشاره به نرمش قهرمانانه مد نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: این نرمش قهرمانانه در عین قدرت است و باید با توجه به این دیپلماسی به جلو حرکت کرده و از تاکتیک‌های دشمن غافل نبود.

نرمش قهرمانانه در عین قدرت تجلی یابد/ نباید از تاکتیک‌های دشمن غافل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین رضوانی امشب در گردهمایی اصناف که با حضور بیش از 100 نفر در فاطمیه شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شب‎های عملیات شادی، شور و معنویت در نیروها موج می‌زد و انسان را به حسرت وا می‌داشت و همین شیرینی خالصانه در دوران جنگ هشت ساله جواب داد.

وی افزود: صفا، اخلاص، ایمان و معنویت، وحدت و همدلی و اطاعت‌پذیری از امام راحل (ره) سبب پیروزی در جنگ شد.

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم خاطرنشان کرد: در جنگی که باورکردنی نبود، پیروز شدیم و با آن همه تجهیزات دشمن و کمک زبده‌ترین افسران آمریکا و اسرائیل برای عدم پیش‎روی و پیروزی ما در جنگ، وعده الهی محقق شد.

وی تصریح کرد: جوانان تمام موانع و سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و این فقط با قدرت ایمان محقق و پیروزی از آن ما شد.

رضوانی با اشاره پیام امام خمینی (ره) در سال 67 که به عنوان منشور روحانیت نام گرفت، گفت: امام (ره) در این نامه به نکات ویژه‌ای از جنگ اشاره داشتند و تأکید فرمودند که «ما انقلابمان را در جنگ صادر کردیم، ما مظلومیت خود و ستم متجاوزان را در جنگ نشان دادیم».

وی تأکید کرد: این سخنان نشان از نگاه عمیق امام (ره) به دفاع مقدس و تأثیر این جنگ بر تحولات جهانی است که باید برای ما همچنان به عنوان نکات کلیدی در نظر گرفته شود.

آمریکا می‌خواست به سوریه حمله و محور مقاومت را قطع کند

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه و جهان بین‌الملل به خصوص جنگ سوریه گفت: آمریکا می‌خواست هر طور شده به سوریه حمله و محور مقاومت را قطع کند؛ اما نتوانست به منظور خود برسد.

وی افزود: آن‎ها به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی تلاش کردند تا اجماع جهانی را داشته باشند و مانند عراق و لیبی جنگی را آغاز کنند؛ اما به مقصود خود نرسیدند و در این راه ناکام ماندند.

رضوانی تأکید کرد: آمریکا می‌خواست با فتح سوریه، فشار بیشتری به محور مقاومت و ایران وارد کند؛ اما با توجه به تحولات منطقه نتوانست به نیت شوم خود برسد و مجبور شد عقب‌نشینی کند.

تغییر تاکتیک آمریکا واضح بود

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم با اشاره به تغییر تاکتیک آمریکا گفت: اوباما وقتی نتوانست اجماع بین‌المللی و داخلی ایجاد کند، سکوت کرد تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد و وقتی روسیه پیشنهاد خلع سلاح شیمیایی سوریه را مطرح کرد، بلافاصله آن را پذیرفت تا از زیر فشارها رهایی یابد.

رضوانی تصریح کرد: باید بدانیم و هوشیار باشیم که خوی استکباری آمریکا هیچ‎گاه از بین نخواهد رفت و باید مراقب حرکات آمریکا در برخورد با برنامه‌های مختلف بین‌المللی باشیم.

وی با اشاره به نرمش قهرمانانه مد نظر رهبری انقلاب گفت: این نرمش قهرمانانه در عین قدرت است و باید با توجه به این دیپلماسی به جلو حرکت کرد و از تاکتیک‌های دشمن غافل نبود؛ چرا که غفلت موجب پشیمانی خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول