اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمن با اینترنت و ماهواره به جنگ ملت ایران آمده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت نیست و این بار با اینترنت و ماهواره به جنگ ملت ایران آمده است.

دشمن با اینترنت و ماهواره به جنگ ملت ایران آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی امشب در مراسم میثاق با شهیدان که با حضور بانوان بسیجی در گلزار شهدای شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی تمام استکبار با هم متحد شده بودند و از تمام امکانات خود علیه ایران استفاده کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: رزمندگان اسلام با گذشت از دل‎بستگی‌های خود از دین خدا حمایت کردند و همین ایمان بالای رزمندگان و اطاعت‎پذیری از رهبری باعث پیروزی این جنگ شد.

وی، دلیل اینکه در حال حاضر دشمنان جرأت حمله به خاک ایران را ندارند، اینطور بیان کرد: دشمنان هشت سال دفاع مقدس را توسط ملت غیور ایران با تمام وجود درک کرده‎اند و از توان‎مندی‎های نظام جمهوری اسلامی و بازوان پرتوان ایران در حال حاضر مطلع بوده و به همین خاطر از کشور ایران و ملت ایرانی هراس دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: وجود بیش از 30 موشک با برد دو هزار کیلومتر باعث شده که ایران جزو بزرگ‎ترین قدرت موشکی خاورمیانه باشد.

استادحسینی خاطرنشان کرد: به واسطه رشادت و شیرمردی‌هایی که رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان دوران هشت ساله جنگ تحمیلی از خود نشان دادند، باعث شده که دشمن با وجود ناوهای فراوان خود در خلیج فارس جرأت حمله به ایران را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: امنیتی که در حال حاضر در این مرزها حاکم است، مرهون خون شهدا بوده و باید همگی به ویژه خواهران در دفاع از آرمان‌ها پیش‎قدم باشند.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شرکت توزیع برق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، همچنین نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شرکت توزیع برق استان سمنان برپا شد و مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان در حاشیه این نمایشگاه گفت: هشت سال دفاع مقدس، یک قطعه نورانی و مشعشع از تاریخ کشورمان محسوب می‏‌شود.

سیدمحمد موسوی‏زاده بیان داشت: هشت سال جنگ تحمیلی با ایثارگری رزمندگان در جبهه‏‌ها و فداکاری همه نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف جامعه در حفظ خط مقدم و تلاش و از خودگذشتگی همه خانواده‏‌ها در پشت جبهه‌‏ها به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: در طول این دفاع جانانه که کشور از نظر سخت‏‌افزاری و جنگ‏‌افزار در مضیقه بود، مردم ایران با روحیه جهادی و فداکارانه در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کرده و با سرافرازی و عزت بر دشمن فایق آمدند.

موسوی‏زاده تصریح کرد: برپایی این‏گونه نمایشگاه‌‏ها و فعالیت‏های مرتبط با اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در زنده نگهداشتن روحیه ایثارگری بسیار مؤثر بوده و همگی می‏‌باید در راستای پاسداشت این فداکاری‌‏ها بیش از پیش بکوشیم.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور خیل کثیری از همکاران شرکت توزیع برق سمنان همراه بود، مجموعه نمایشگاهی بیانات امام خمینی (ره) در زمینه جنگ تحمیلی به همراه تصاویر مرتبط، زندگی‏نامه و خاطرات سرداران شهید استان سمنان و عکس‌‏های مربوط به فداکاری و از جان‏‌گذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول