اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی خبر داد

شناسایی و دستگیری عامل انتقام با اسید

فردی که بر روی خودروی سواری گرانقیمت اسیدپاشی کرده بود تا انتقام خود را بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری عامل انتقام با اسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی سرهنگ حسین بیدمشکی، اظهار داشت: فردی که به انگیزه انتقام بر روی خودروی سواری گرانقیمت اسیدپاشی کرده بود، به وسیله دوربین‌های مداربسته شناسایی و دستگیر شد.

بیدمشکی در تکمیل این پرونده گفت: یکی از شهروندان در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داد که خودروی تویوتا استیشن لندکروز سفیدرنگش را که در حاشیه بلوار جلال آل احمد پارک کرده بود، توسط  افرادی ناشناس مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:‌ با توجه به برآورد خسارت که حدود 100 میلیون تومان است و موجی از احساس ناامنی که در منطقه بوجود آمده بود، کارآگاهان مبارزه با جرائم جنائی به طور ویژه وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: تحقیقات پلیسی با انجام بررسی‌های دقیق در محل وقوع اسیدپاشی و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته در محل چهره عامل اسیدپاشی که از مجرمان سابقه‌دار بود، نمایان شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی و او را که چندی قبل از زندان آزاد شده بود را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه جوان 27 ساله در ابتدا منکر هرگونه عمل جرمی بود اما در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار راهی جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود، گفت: فردی که به من کمک شایانی کرد تا از زندان آزاد شوم با صاحب خودرو مشکل داشت و من که می‌خواستم محبت‌های او را جبران کنم درصدد برآمدم انتقام بگیرم و به همین خاطر مقداری اسید روی خودرو پاشیدم و فرار کردم.

سرهنگ بیدمشکی گفت: در پی این اعترافات متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول