اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز سال تحصیلی

مدرسه 6 کلاسه خاتم الانبیا (ص) در نیکشهر افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی، مدرسه 6 کلاسه خاتم الانبیا (ص) در نیکشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدرسه 6 کلاسه خاتم الانبیا (ص) در نیکشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیکشهر، علیرضا راشکی در آیین افتتاح این مدرسه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه‌های مهم انقلاب و کشور هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: مهیا ساختن زمینه فراگیری علم و دانش و رشد دانش آموزان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و اولیا دانش آموزان نیز باید توجه جدی به کیفیت تحصیلی آنان داشته باشند.

این مسئول گفت: عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه خاتم‌الانبیا(ص) نیکشهر با زیربنای 530 مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از بهمن ماه سال 90 آغاز شده و در آستانه سال جدید تحصیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: دیوارکشی به طول 200 متر و محوطه‌سازی 1800 مترمربع برای این مدرسه انجام شده است.

وی از خیران خواست: توجه جدی به ساخت و توسعه و تجهیز مدارس داشته باشند.

مدیرآموزش و پرورش نیکشهر اذعان داشت: در بخش مرکزی نیکشهر 14 هزار دانش آموز در 193 مدرسه در حال تحصیل هستند و یک‌هزار و 100 نفر نیروی انسانی کار تعلیم و تربیت به این دانش آموزان را برعهده دارند.

یونس اربابی خواستار توجه ویژه به ساخت مدارس در این شهرستان شد و از خیرین خواست در این زمینه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول