اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمهیدات شرکت غله خراسان شمالی

مشکل آرد در شیروان حل شد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آرد در این شهرستان از چند روز قبل با تمهیدات شرکت غله خراسان شمالی حل شده است.

مشکل آرد در شیروان حل شد

عبدالرضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به اینکه سرانه آرد این شهرستان نسبت به قبل افزایش یافته است، تصریح کرد: پیش از این یک هزار و 250 تن به شهرستان سهمیه آرد اختصاص می‌یافت که این میزان اکنون به یک هزار و 400 تن رسیده است.

وی گفت: البته برخی از مشکلات در زمینه کمبود آرد در این شهرستان و ایجاد صف‌های نانوایی به نحوه توزیع و پخت نان مربوط بوده که خوشبختانه با افزایش سرانه آرد شهروندان امیدواریم دیگر مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

طی چند هفته گذشته شیروان با برخی مشکلات در عرضه نان مواجه بوده که اعتراض مردم و حتی امام جمعه این شهر را برانگیخت.

امام جمعه شیروان با انتقاد از وضعیت موجود در این‌ باره گفته بود: متأسفانه غله ناظری ندارد که زمان و وضعیت خبازی‌های شیروان را مدیریت و نظارت کند.

حجت‌الاسلام حسین کوثری تاکید کرد: از زمانی که شورای آرد و نان شهرستان از فرمانداری منفک شد، وضعیت بحرانی در وضعیت خبازی‌های این شهرستان پیش آمده است و مردم ساعت‌ها باید وقت خود را در صف نانوایی‌ها بگذرانند.

وی اضافه کرد: این در صورتی است که سهمیه آرد این شهرستان حتی نسبت به برخی از شهرستان‌های هم‌جوار هم بالاتر است و میزان سرانه آرد هر شهروند شیروانی نسبت به کشور 9 کیلوگرم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان وجود صف‌های طولانی را در این شهرستان یک معضل اجتماعی مهم عنوان کرد.

به گزارش فارس، شیروان در شرق استان خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول