اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماه نخست امسال صورت گرفت

ثبت بیش از 11 هزار ازدواج در لرستان

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: طی شش ماه نخست امسال 11 هزار و 560 مورد واقعه ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از 11 هزار ازدواج در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین میردریکه‌وندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی شش ماه نخست امسال تعداد واقعه ازدواج به ثبت رسیده در این استان نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشته، اظهار داشت: از 11 هزار و 560 واقعه ازدواج به ثبت رسیده در لرستان، 7734 مورد ازدواج شهری و 3826 واقعه ازدواج روستایی به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی سال گذشته در این زمان 12 هزار و 985 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

میردریکه‌وندی در ادامه یادآور شد: طی شش ماهه نخست امسال نیز 19 هزار و 365 واقعه ولادت در لرستان به ثبت رسیده که از این تعداد 12 هزار و 570 ولادت شهری و 6795 ولادت روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت:‌ بر این اساس در این مدت در هر شبانه‌روز تعداد 104 واقعه ولادت در سطح لرستان به ثبت رسیده، یعنی در هر ساعت به طور متوسط چهار واقعه ولادت ثبت شده است.

میردریکه‌وندی در ادامه یادآور شد:‌طی همین مدت 4140 واقعه فوت در لرستان به ثبت رسیده است که یعنی در هر شبانه‌روز تعداد 22 واقعه فوت و در هر ساعت به طور متوسط یک واقعه فوت در این استان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 368 مورد چند قلوزایی در لرستان به ثبت رسیده که از این تعداد 308 مورد دوقلو، ‌16 مورد سه قلو و یک مورد نیز چهار قلوزایی به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان در پایان اذعان داشت:‌ طی شش ماهه نخست امسال در هر ساعت سه مورد ازدواج به ثبت رسیده است. این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/85001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول