اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن:

آمریکایی‌ها مرد نیستند/ نباید به سخنان اوباما دلخوش باشیم

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: آمریکایی‌ها مرد نیستند و ما نباید به آنها دلخوش باشیم.

آمریکایی‌ها مرد نیستند/ نباید به سخنان اوباما دلخوش باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رحیم احمدی‌روشن صبح امروز در مراسم افتتاح پاسگاه مقاومت بسیج کارکنان و اساتید شهید مصطفی احمدی‌روشن دانشگاه پیام نور لرستان در خرم‌آباد، گفت: این دشمنان، دشمنانی نیستند که قصد سازش داشته باشند پس نباید به آنها دلخوش باشیم.

وی در خصوص ویژگی مصطفی احمدی روشن، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مصطفی احمدی روشن این بود که وی مرید خوبی برای مقام معظم رهبری بوده است.

این پدر شهید در ادامه خاطرنشان کرد: شهید مصطفی به دستور رهبری شبانه‌روز در زمینه غنی‌سازی اورانیوم کارکرد.

احمدی‌روشن افزود: در مراسم راهپیمایی 9 دی به طرفداری از رهبر معظم انقلاب همراه با همسر و فرزند خود بیرون آمد و به ما تاکید کرد که حتماً در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مصطفی احمدی روشن بعد خدامداری ایشان بود.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: احترام بیش از حد به پدر و مادر، بزرگان و اساتید یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار بود.

احمدی‌روشن اضافه کرد: شهید مصطفی احمدی‌روشن یک سرباز خوب برای ایران اسلامی بود.

این پدر شهید بیان داشت: در زمان یکی از رئیس جمهورهای ما که غنی‌سازی اورانیوم تعطیل شد و آن هم معلوم نبود که به چه دلایلی این غنی‌سازی تعطیل شد، مصطفی احمدی‌روشن بسیار ناراحت شد و آثار یأس و نا امیدی در چهره او نمایان شد.

احمدی‌روشن اضافه کرد: شهید مصطفی گفت غنی‌سازی اورانیوم تعطیل شده و جلوی سایت را بسته‌اند و می‌خواست که از سایت هسته‌ای بیرون بیاید، اما من پافشاری کردم و گفتم که همیشه اینطور نیست، با توکل به خدا به زودی جلوی غنی‌سازی اورانیوم باز می‌شود.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن تصریح کرد: شهید مصطفی در عمل ولایتمدار بود و کسی نبود که مانند بعضی‌ها چفیه به گردن بیاندازد و وقتی منافع آنها به خطر می‌افتد تغییر موضع بدهند.

وی یادآور شد: شهید مصطفی در خصوص غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم گفت ما در مقابل استکبار جهانی باید با دست پر صحبت کنیم که این یکی دیگر از ویژگی همه شهدای ما به ویژه شهید مصطفی احمدی‌روشن بود.

پدر شهید احمدی‌روشن در ادامه خطاب به همه دانشجویان گفت: باید در مقابل دشمنان در علم و عمل دست پر صحبت کنیم، زیرا دشمن ما دشمنی است که نمی‌توانیم با آن سازش کنیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز میلیون‌ها مانند مصطفی در سطح کشور به دست آمده و این به برکت خون همه شهدا بویژه شهدای هسته‌ای است.

احمدی‌روشن گفت: شهدا مانند یک دانه ارزشمندی است که در زمین می‌کاری و هزاران دانه مانند خود آن بوجود می‌آید و امروز ما شاهد هستیم که میلیون‌ها مانند مصطفی برداشت کرده‌ایم.

این پدر شهید تصریح کرد: اگر علم از دست یک سردار و افسر جبهه علم و عمل افتاد، میلیون‌ها مانند آن افسر آن الم را بر می‌دارد و علیه استکبار جهانی در این جبهه می‌جنگد.

وی افزود: جبهه غرب جبهه جنگ با اسلحه بود، اما جبهه‌ای که امروز استکبار جهانی باز کرده است، همه افراد نمی‌توانند در آن بجنگند بلکه شما دانشجویان با علم و دانش می‌توانید در این عرصه بخوبی بجنگید.

احمدی‌روشن متذکر شد: پس از شهادت مصطفی احمدی‌روشن بیش از 5 هزار دانشجو درخواست رشته هسته‌ای کرده‌اند که این امر باعث دل گرمی ما شد.

لازم به ذکر است، لحظاتی پیش نخستین پایگاه کارکنان و اساتید بسیج مقاومت شهید مصطفی احمدی روشن دانشگاه پیام نور لرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/2304/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول