اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم مطرح کرد

اهتمام شهرداری قم به در نظر گرفتن بیمه تکمیلی برای آتش‌نشانان

شهردار کلانشهر قم گفت: باید برای همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیمه‌های تکمیلی و خدمات رفاهی در نظر گرفته شود و اهدای هدایا در قبال جانفشانی شما ارزشی ندارد.

اهتمام شهرداری قم به در نظر گرفتن بیمه تکمیلی برای آتش‌نشانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان که در مجتمع شهر آفتاب قم برگزار شد، اظهار کرد: در هفتم مهر ماه سال بعد از بمباران پالایشگاه نفت آبادان، توسط آتش‌نشانان به اطفای حریق پرداختند و در صورتی که احتمال تکرار حمله وجود داشت به انجام وظیفه پرداختند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه جهاد و ایثار در عرصه مدیریت شهری در سازمان آتش‌نشانی متبلور است، بیان کرد: به خود می‌بالم که خادم شما هستم که در راه ایجاد امنیت زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت(س) از جان خود مایه می‌گذارید.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به اینکه فرآیند جذب نیروهای آتش‌نشان بر اساس ضوابط به برگزاری آزمون منتهی شد، اظهار کرد: نتایج این آزمون به زودی اعلام می‌گردد.

وی با اشاره به انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار شهر کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: بار دیگر توفیق خدمت به مردم و زائران شهر قم فراهم شده است و امیدواریم که با کمک و همراهی شما بتوانیم در بخش‌های مختلف خادم مردم باشیم.

دلبری تصریح کرد: باید برای همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی؛ بیمه‌های تکمیلی و خدمات رفاهی در نظر گرفته شود و اهدای هدایا در قبال جانفشانی شما ارزشی ندارد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس به دلیل اصلاح قوانین در عرصه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم این است که بگوییم قدر شما را می‌دانیم و حضرت معصومه(س) به شما اجری مضاعف عطا خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول