اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جمشیدی خبر داد

فعالیت 394 واحد آموزشی در حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از نظام اسلامی به عنوان تمکنی برای تحقق اسلام در جامعه یاد کرد و افزود: حوزه‌های علمیه خواهران با استفاده از این تمکن اکنون 394 واحد آموزشی، 75 هزار فارغ‌التحصیل و 60 هزار طلبه مشغول به تحصیل دارد.

فعالیت 394 واحد آموزشی در حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در دیدار دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران از ابتدا بنای همکاری با آموزش و پرورش را داشته است، اظهار داشت: پدیده عظیم حوزه‌های علمیه خواهران نباید نادیده گرفته شود.

وی از نظام اسلامی به عنوان تمکنی برای تحقق اسلام در جامعه یاد کرد و افزود: حوزه‌های علمیه خواهران با استفاده از این تمکن اکنون 394 واحد آموزشی، 75 هزار فارغ‌التحصیل و 60 هزار طلبه مشغول به تحصیل دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از بانوان طلبه به عنوان سپاهی عظیم در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: در این بخش‌ها فعالیت‌های زیادی از سوی حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی حرکت صورت گرفته در تعامل حوزه‌های علمیه خواهران و آموزش و پرورش فراهم آمده است، یادآور شد: ما به دنبال آن هستیم که بخشی از فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران در مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

جمشیدی با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای حوزه‌های علمیه گفت: آموزش و پرورش ظرفیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی فراوانی دارد که برای حوزه‌های علمیه جذاب است.

وی اضافه کرد: دستگاه آموزش و پرورش در بخش نرم‌افزار، سخت‌افزار و توان مدیریتی و علمی، پشتوانه‌های قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول