اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت اخلاقی شرق استان تهران تاکید کرد

وضعیت شایسته ورامین در امنیت اخلاقی

رئیس پلیس امنیت اخلاقی شرق استان تهران گفت: وضعیت امنیت اخلاقی در ورامین مناسب است.

وضعیت شایسته ورامین در امنیت اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خدا مرادتایید که صبح امروز برای دیدار با امام جمعه موقت ورامین در دفتر امام جمعه این شهر حضور یافته بود، گفت: ورامین از نظر رعایت اخلاقیات و امنیت اخلاقی نسبت به دیگر شهرها مدینه فاضله است اما ما به این مقدار راضی نیستیم و می‌خواهیم اوضاع بهتر از وضع موجود و در خور شهر شهیدان 15 خرداد شود.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی شرق استان تهران از فعال شدن گشت‌های سطح حوزه‌ای امنیت اخلاقی در سطح شهرستان به‌ویژه تفرجگاه‌ها خبر داد و تصریح کرد: برخورد با مزاحمت برای نوامیس، ایجاد آلودگی صوتی و بی‌حجابی در دستور کار اصلی پلیس امنیت اخلاقی قرار دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: سعی داریم با کمک و اطلاع‌رسانی مردم از اعمال جرم‌های تخصصی تعریف شده جلوگیری کنیم، در این راه پل ارتباطی ما با مردم شریف شماره 110 است که تماس‌های تخصصی را به همکاران من ارجاع می‌دهند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی ویِژه شرق استان تهران بر افزایش نظارت در معابر شهری تاکید کرد و گفت: نظارت دقیق می‌تواند میزان ارتکاب جرم را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد و به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی ما افزایش میزان نظارت در مناطق زیر پوشش به‌ویژه مناطق جرم‌خیز است.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول