اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه مهدیشهر:

دسیسه‌های دشمنان به برکت خون شهدا خنثی می‌شود

فرمانده سابق سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: به برکت خون شهداست که انقلاب اسلامی بیمه شده و حربه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

دسیسه‌های دشمنان به برکت خون شهدا خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ناصر بینش امشب در یادواره شهدای زن و لاله‌های گمنام شهرستان مهدیشهر که در جوار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل پارک آبشار مهدیشهر برگزار شد، بیان کرد: همه ساله هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم.

وی افزود: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان قطعاً از رشادت‌های یاران اباعبدالله (ع) کمتر نبود؛ چرا که یاران اباعبدالله (ع) که در رکاب آن حضرت بودند، ایشان را دیده بودند و درک کردند؛ اما رزمندگان ما فقط از امام حسین (ع) شنیده بودند و محضر مبارک آن حضرت را درک نکرده بودند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: کسی که وجود امام معصوم را درک می‌کند، با کسی که فقط وصف امام را می‌شنود، خیلی فرق می‌کند؛ بر همین اساس هم رزمندگان ما حماسه‌ای را خلق کردند که شاید از حماسه یاران امام حسین (ع) بهتر دیده شد.

بینش تصریح کرد: خیلی از ارزش‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان ما امروز به دست فراموشی سپرده می‌شود و باید وظیفه خود بدانیم و نگذاریم این ارزش‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان فراموش شود.

وی بیان کرد: اگر در برهه کنونی بعد از گذشت سال‎ها همان‎گونه داریم شهید می‌آوریم و تشییع می‌کنیم، به این خاطر است که خود شهدا این را می‌خواستند تا بعد سال‌ها همچنان یاد و خاطره شهدا در این مملکت ساری و جاری باشد.

فرمانده سابق سپاه‎ شهرستان مهدیشهر افزود: دشمن با تمام توان خود به میدان آمده و با بهره‌گیری از تمام امکانات خود می‌خواهد ما را از راه انقلاب و امام (ره) و شهدا جدا کند؛ اما همین اثر و برکات خون شهداست که حربه دشمن را بی‎اثر کرده و انقلاب را مقابل دسیسه‌هایشان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه باید خودمان را مدیون خون شهدا بدانیم، تصریح کرد: اگر درصدی از ویژگی‌های شهدا را داشته باشیم، هیچ‎گاه دشمن فکر حمله به کشورمان را نخواهد کرد.

این رزمنده هشت سال جنگ و حماسه با ذکر بیان خاطره‌ای از یکی از شهدا اظهار کرد: ما مانده‌ایم که راه شهدا را ادامه دهیم و در روشن‎گری جوانان تلاش کنیم.

بینش اضافه کرد: باید برای مقابله با دشمن وصیت‎نامه شهدا را مطالعه کنیم و آن چیزی که شهدا بسیار بر آن تأکید داشتند، یعنی حمایت از ولایت و رعایت حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

تکریم شهدا و خانواده‎های شهیدان تکریم شعائر اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ فرماندار شهرستان سمنان‌نیز ضمن دل‎جویی از خانواده شهیدان گفت: شهیدان دین بسیار بزرگی بر گردن ما دارند و زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره آن‎ها وظیفه ماست.

حسن سعدالدین اظهار داشت: همه پیشرفت‎های کشور در عرصه‎های مختلف مرهون خون شهداست و آنچه امروز در کشورمان به بار نشسته، ثمره خون آنان است.

سعدالدین تکریم شهدا و والدین آنان را تکریم شعائر اسلامی دانست و گفت: این موضوع عامل حفظ انقلاب در برابر توطئه‎های دشمنان قسم خورده نظام است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: رشادت و فداکاری‎های این شهدا در تاریخ انقلاب و تاریخ جهان برای همیشه ثبت شده است.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول