اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه 13 آبان برگزار می‌کند

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های اینترنتی

کتابخانه 13 آبان برای آشنایی مادران با آسیب‌های اینترنتی و سایبری کارگاه آموزشی در این راستا برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، جهانگیر رهبری در ارتباط با برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های اینترنتی گفت: این کارگاه در راستای افزایش آگاهی مادران از آسیب‌های اینترنتی روز 18 مهر ماه با حضور کارشناس این حوزه برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به کارشناسان این کارگاه ادامه داد: این کارگاه با حضور کارشناسانی که پلیس فتا معرفی می‌کند، برگزار می‌شود.

رهبری با اشاره به آسیب‌های اینترنتی ذکر کرد: اینترنت اعتیادآور است و اینترنت حد و مرز ندارد و مادران باید مواظب فرزندان خود باشند.

وی ذکر کرد: فضاهای اجتماعی سایبری و شبکه فیسبوک مخوف‌ترین شبکه جهان است که با سیستم‌های پیشرفته سیا و سازمان معروف ناسا نیز هدایت می‌شود و یکی از مهمترین مکان‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی افراد برای نفوذ به لایه‌های اجتماعی و حریم خصوصی جهان طراحی و بکارگیری می‌شود و ما باید مراقب این مسائل باشیم.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به خانواده‌ها ذکر کرد: خانواده‌ها باید جوانان را به آگاهی یافتن از جرایم رایانه‌ای برای پیشگیری از به دام افتادن این شبکه‌های مخوف تشویق کنند.

رهبری با اشاره به این کارگاه بیان داشت: در این کارگاه به بررسی آسیب‌های ناشی از استفاده اینترنت، اعتیاد به اینترنت و چگونگی استفاده مطلوب از اینترنت خواهند پرداخت.

وی در خصوص برگزاری این کارگاه ذکر کرد: این کارگاه پنج شنبه 18 مهر ماه از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول