اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار ‌زاهدان:

پنجشنبه بازار کتاب‌های دسته دوم در زاهدان افتتاح می‌شود

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری زاهدان گفت: به زودی پنجشنبه بازار کتاب‌های دسته دوم در خیابان دانشگاه زاهدان راه اندازی می‌شود.

پنجشنبه بازار کتاب‌های دسته دوم در زاهدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خسرو سراوانی اظهار داشت: خوشبختانه اعضای شورای شهر در دوره چهارم با نگاهی کارشناسانه در حال  برنامه ریزی در راستای حل مشکلات مردم می‌باشند و امیدواریم سیستم مدیریت شهری بتواند شرایط ایده آلی را برای مردم فراهم کند و البته این امر در صورت همکاری خوب مردم از نتایج بهتری برخوردار خواهد شد .

وی ضمن توضیح در خصوص برنامه های در دست اجرای سازمان میادین میوه و تره بار گفت: این سازمان در راستای ارائه ی خدمات بهتر و تسهیل در زندگی و امور مردم و همچنین توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهر در نظر دارد علاوه بر جمعه بازار و دوشنبه بازار که هم اکنون فعال هستند نسبت به راه‌اندازی چند بازار دیگر از جمله پنجشنبه بازارکتاب نیز اقدام کند که این امر به نوبه خود یک حرکت فرهنگی بسیارخوب و مثمر ثمری خواهد بود‌.

وی در خصوص هدف از راه اندازی این گونه بازارها گفت: یکی از اهداف راه اندازی این گونه بازارها اینست که از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم و دوم اینکه وجود این بازارها در نقاط مختلف شهر باعث توزیع عادلانه امکانات و استفاده از آنها در کمترین زمان و همچنین جلوگیری از تردد بی‌رویه ‌مردم در سطح شهر خواهد شد.

وی راه اندازی بازار فروش کتب دست دوم را یک حرکت خوب فرهنگی دانست و افزود: افراد از قشرهای مختلف که دارای کتابهای بلااستفاده ای می باشند می توانند علاوه بر منفعت اقتصادی حاصل از فروش این کتب، باعث شوند تا دیگران نیز از کتاب‌هایی که بعضاً نایاب هستند استفاده کنند و یا عواید حاصل از فروش این کتب را صرف خرید کتاب‌های دیگر کنند که این عمل از نظر فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

سراوانی در خصوص خودروهایی که در سطح شهر اقدام به فروش مایحتاج مردم می‌کنند اذعان داشت: عدم وجود صنعت وکشاورزی فعال در این منطقه باعث ایجاد مشاغل کاذب گردیده و هم اکنون نیاز مردم به تهیه مایحتاج ارزان قیمت باعث شده تا وجود این مشاغل به یکی از نیازهای مردم تبدیل شود لذا به جهت ایجاد نظم و ترتیب بیشتر و جلوگیری از پراکندگی اینگونه مشاغل  نسبت به ساماندهی آنها در 13 نقطه از شهر اقدام شده است.

انتهای پیام/75005/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول