اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد:

ابقاء شهردار فعلی خرم‌آباد بزرگترین خدمت به سازندگی شهر است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از نصیری، شهردار خرم‌آباد خطاب به اعضای شورای شهر خرم‌آباد آورده است: ابقاء شهردار فعلی خرم‌آباد بزرگترین خدمت به سازندگی شهر است.

ابقاء شهردار فعلی خرم‌آباد بزرگترین خدمت به سازندگی شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد که در حمایت از نصیری، شهردار فعلی خرم‌آباد صادر شده، آمده است: ابقاء شهردار فعلی خرم‌آباد که بدون اغراق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانمندترین و محبوب‌ترین شهردار خرم‌آباد محسوب می‌شود، بزرگترین خدمت به سازندگی و عمران و آبادانی این شهر است.

در این بیانیه تصریح شده است: هنوز بیش از 17 ماه از تصدی هرمز نصیری بر شهرداری خرم‌آباد نگذشته که شاهد پیشرفت شگرف و رشد چشمگیری در تمامی سطوح کار شهرداری از جمله حوزه‌های عمرانی، ترافیک و فضای سبز شهری هستیم.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آزاد خرم‌آباد از افزایش 30 هکتاری به فضای سبز شهر خرم‌آباد، انتقال آب گلستان به دریاچه کیو، تملک و تخریب حدود شش هزار مترمربع از خیابان حافظ، تملک و تخریب ساختمان‌های خیابان ساحلی پل حاجی، احداث پارک سوارمیدان امام حسین(ع)، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت نقاط مختلف شهر، شروع احداث ترمینال برون استانی، تکمیل و احداث چند باشگاه ورزشی و سالن پذیرایی، احداث پیاده روی پل حاجی، احداث چند پل موقت برای سهولت عبور وسایل نقلیه، ساخت تعدادی پل هوایی برای عابرین پیاده و نصب علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در سطح شهر به عنوان بخشی از عملکرد شهردار خرم‌آباد نام برده است.

در این بیانیه احداث چندین پارکینگ درون شهری، احداث پارک‌های بهشت، چهارباغ ایران زمین، پارک پروین اعتصامی، پارک تمدن، پارک سروستان، فاز2 پارک زیتون، پارک ایثار، پارک باغ فیض، پارک پرچم در ورودی شهر، پارک زیباکنار و پارک پشته به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های شهردار خرم‌آباد ذکر شده است.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد آمده است: از آنجا که شهردار خرم‌آباد از ولایتمداران و بسیجیان مخلص نظام هستند از این‌رو در زمان مسئولیت وی شاهد بست و گسترش فرهنگ مقاومت و توجه به اعتقادات اسلامی مردم و خصوصا چهره آرایی شهر با عکس و نام شهیدان بزرگ بوده‌ایم.

در این بیانیه تصریح شده است: افق دید بالای شهردار هم از دیگر مزیت‌های وی است، از این رو مردم شهر خرم‌آباد را به آینده این شهر بسیار امیدوار کرده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد با طرح این سئوال که اعضای شورای شهر خرم‌آباد به چه دلیل شهردار فعلی خرم‌آباد را با اکثریت آرا در جایگاه خود ابقا نمی‌کنند، تاکید کرده است: ما از شورای شهر خرم‌آباد انتظار داریم که پیام مردم را شنیده و با انتخاب مجدد نصیری نه تنها وی را حمایت کنند، بلکه خود به عنوان پشتیبانی دلگرم کننده با ارائه دادن طرح‌های مناسب در حوزه‌های مختلف شهری ایشان را یاری رسانند.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد با توجه به عملکرد قابل دفاع شهردار خرم‌آباد حمایت خود را از نصیری اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/2304/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول