اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری صورت گرفت

تولید کلیپ صوتی و تصویری معرفی جاذبه‌های گردشگری ورامین

همزمان با هفته گردشگری کلیپ صوتی و تصویری معرفی جاذبه‌های گردشگری و شهری ورامین توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این شهر تولید شد.

تولید کلیپ صوتی و تصویری معرفی جاذبه‌های گردشگری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا تاجیک بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز هفته گردشگری، کلیپ‌های صوتی و تصویری معرفی جاذبه‌های گردشگری و شهری ورامین با عنوان «ورامین دیار وارنا» تولید شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین با اظهار این خبر گفت: ورامین با سابقه تمدنی و درخشان خود، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی و مذهبی منحصر به‌فردی دارد که هر روزه میزبان گردشگرانی از اقصی نقاط جهان و ایرانگردان علاقمند است.

وی افزود: در راستای معرفی این جاذبه‌ها، کلیپ‌های صوتی و تصویری سه دقیقه‌ای تهیه و در صورت درخواست گردشگران، به‌صورت رایگان به گوشی‌های تلفن همراه آنان بلوتوث می‌شود.

تاجیک تصریح کرد: در انتخاب این آثار سعی گردیده است آثار و جاذبه‌های ثبت شده در فهرست میراث ملی کشور در حوزه آثار تاریخی و میراث معنوی به تصویر کشیده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین افزود: تاکنون در حوزه آثار ثبت شده در فهرست میراث معنوی کلیپ یادبود پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد مردم ورامین در سال 1342 و در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی و مذهبی، بناهای تاریخی همچون مسجد جامع، برج علاءالدین، امامزاده یحیی (ع) و در حوزه جاذبه‌های شهری میدان حضرت ولی‌عصر (عج) ساخته و آماده بلوتوث است.

تاجیک در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساخت کلیپ‌های معرفی رنگ و طرح میناخانی فرش ورامین، کاروان نمادین اسرای دشت کربلا در ورامین، بنای تاریخی امامزادگان شاه حسین (ع)، امامزاده حسین رازی (ع)، امامزاده سیدفتح الله الحسنی(ع)، امامزاده عبداله (ع) نیز در دست ساخت است.

انتهای پیام/2462/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول