اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان انجام شد

بازدید فرماندار و شهردار قرچک از مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی

فرماندار شهرستان قرچک همزمان با روز آتش‌نشان به‌همراه مدیران شهری این شهرستان از مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قرچک بازدید کرد.

بازدید فرماندار و شهردار قرچک از مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و یوسف صاحبدل شهردار قرچک به‌مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با حضور در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک ضمن تبریک به آتش‌نشانان یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشتند.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار ابراز امیدواری کرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک و پرسنل فداکار و زحمت کش آن همچون سنوات گذشته با حفظ آمادگی و تجهیزات روز و دانش بالا بتوانند خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه کنند.

رضا ریاحی در ادامه گفت: پیشگیری از حوادث یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که باید با دقت انجام پذیرد.

وی به نگاه ویژه مسئولان شهری به این سازمان اشاره کرد و افزود: نگاه‌های ویژه به این عزیزان و بررسی و حل مشکلات آتش نشانان موجب پیشرفت و ارائه بهتر خدمات به افراد زحمتکش به شهروندان می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست شهرداری قرچک در ادامه با تبریک این روز به آتش نشان ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر مشکلات این عزیزان به زودی حل شود.

یوسف صاحبدل خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان ایثار و شهادت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار دادند و بدون هیچ چشمداشتی جان خود را برای حفظ جان مردم فدا می‌کنند.

بر پایه این گزارش، در جریان این بازدیدها داود مهدی‌زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک با اشاره به اینکه امسال 1400 عملیات در سطح شهرستان صورت پذیرفته اعم از 450عملیات اتفاق حریق، 400 عملیات امداد و نجات و مابقی آن عملیات‌های متفرقه بوده است، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده این سازمان ارائه کرد.

لازم به ذکر است ایستگاه خیابان محمدآباد به‌زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول