اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان:

743 روستا در همدان از راه آسفالته برخوردار هستند

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از 748 روستای بالای 50 خانوار استان همدان، 743 روستا از راه روستایی آسفالته برخوردار هستند.

743 روستا در همدان از راه آسفالته برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یوسف‌رضا نوروزی عصر امروز در جمع خربنگاران در همدان اظهار کرد: از 748 روستای بالای 50 خانوار استان همدان، 743 روستا از راه روستایی آسفالته برخوردار هستند.

وی افزود: امسال در حوزه شهرستان نهاوند پنج روستای تپه علی، امیرآباد، میلاب، بره فراخ و حبیب‌آباد آسفالت شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان همدان ادامه داد: امسال در حوزه کبودراهنگ نیز روستاهای قراتلو، چورمق، خالق‌وردی، مخور، انصار، شیربرات، قوشجه و ایستی‌بلاغ از راه روستایی آسفالته برخوردار شده‌اند.

وی تصریح کرد: محور کبودرآهنگ ـ  قیدار نیز با طول 60 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد که 10 کیلومتر از آن قبلاً به بهره‌برداری رسیده است.

نوروزی بیان داشت: در حال حاضر نیز هفت کیلومتر از قطعه دوم این محور آسفالت شده و حدود هشت کیلومتر آماده بیس و 12.5 کیلومتر نیز در مرحله اجرای ساب‌بیس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در قطعه شیرین‌سو به آق‌بلاغ (انتهای حوزه) نیز دو پیمانکار عملیات زیرسازی به طول 14 کیلومتر را در دست اجرا دارند.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول