اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر تاکید کرد

ایجاد امکانات مناسب رفاهی به مسافران در منطقه گردشگری ارسباران

فرماندار شهرستان اهر گفت: ایجاد امکانات مناسب خدماتی و رفاهی به مسافران و گردشگران در منطقه گردشگری ارسباران ضروری است.

ایجاد امکانات مناسب رفاهی به مسافران در منطقه گردشگری ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از جایگاه سوخت محور گردشگری اهر ـ کلیبر ایجاد امکانات مناسب خدماتی و رفاهی به مسافران و گردشگران را در این منطقه برای رونق صنعت گردشگری بسیار مهم عنوان کرد.

وی افزایش جایگاه دو منظوره بنزین و CNG را برای صرفه جویی در وقت خودروهای عبوری و جلوگیری از صف‌های طولانی در این محور ضروری برشمرد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: هم اکنون 6 جایگاه در سطح شهرستان فعال هستند اما به جهت قابلیت شهرستان و ارائه خدمات به شهرستان اهر و شهرهای همجوار و مسافران و گردشگران توسعه و افزایش این جایگاه‌ها به خصوص در محورهای ارتباطی اهر-کلیبر، اهر ـ مشگین‌شهر و اهر ـ ورزقان ضروری است.

فرماندار اهر گفت: این طرح که در قالب جایگاه دو منظوره پیش‌بینی شده در فاز اول آن جایگاه پمپ بنزین و مجتمع خدماتی در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و ساختمان اداری و خدماتی به مساحت 600 متر مربع و با صرف اعتباری معادل 20 میلیارد ریال که مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی تأمین شده افتتاح شد که در فاز اول این طرح زمینه اشتغال برای 20 نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/60002/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول