اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمازخانه‌های مدارس بهار غبارروبی شدند

امروز مراسم غبارروبی نمازخانه‌های مدارس بهار برگزار شد.

نمازخانه‌های مدارس بهار غبارروبی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز همزمان با مراسم غبارروبی نمازخانه‌های مدارس، زنگ نماز در آموزشگاه شهید سلیمانی بهار نواخته شد.

امام جمعه شهرستان بهار در این مراسم اظهار داشت: در اسلام نماز جماعت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و این خود یکی از نشانه‌های عظمت آیین جاودانی اسلام است که قدرت و نیروی یک جمعیت در فشردگی صفوف و بهم پیوستگی آن به نمایش گذاشته می‌شود.  

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: طبق فرمایش ائمه اطهار اولین چیزی که در قیامت سئوال می شود نماز است و تمام خوبی‌ها و نیکی‌ها در سایه‌سار نماز است.

وی با اشاره به سخنان امیرالمؤمنین(ع) در ارتباط با نماز‌گریزی بیان داشت: بزرگان و دانشمندان اسلامی، برای کسب علم و دانش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند و تا آخرین لحظه عمر خود به اندوخته‌های خود می‌افزودند و نماز اول وقت را بر همه امور ترجیح می‌دادند.

امام جمعه بهار افزود: امیدوار هستیم که دانش‌آموزان با تأسی به بزرگان دین خود همواره در راه اعتلای مذهب و کشور خود تلاش کنند و در نمازهای جماعت شرکت کنند.

وی همچنین به وظایف اصلی دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: تضمین آینده ایران اسلامی در واقع مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان است و در کنار آن نماز فراموش نشود و دانش‌آموزان عزیز نماز را زیبا و با توجه و تامل بخوانند.

حاتم‌نیا با تأکید بر لزوم برپایی نماز اول وقت گفت: نماز اول وقت فضیلت بسیار زیادی دارد و باید در مدارس این امر با جدیت انجام شود.

انتهای پیام/2499/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول