اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

تبریز قطب فوتسال ایران است/ تیم‌های تبریزی هیچ فرقی ندارند

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با نتایج تیم‌های تبریزی در لیگ برتر ثابت شد که فوتسال تبریز قطب ایران است.

تبریز قطب فوتسال ایران است/ تیم‌های تبریزی هیچ فرقی ندارند

فرزین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز با پیروزی مقابل تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شده و بازیکنان این تیم  مزد پاداش تمرینات منظم خود را دریافت کردند.

وی افزود: ما تیم ماهشهری را آنالیز کرده بودیم اما در نیمه اول توپ‌هایمان وارد دروازه تیم حریف نشد و در نیمه دوم روند گلزنی تیم بهبود یافته و با حمایت تماشاگران 7 گل وارد دروازه تیم ماهشهری کردیم.

دبیری در مورد استفاده از دو دروازه‌بان در این بازی گفت: هدف محک زدن تمام بازیکنان بود و من به تمام دروازه‌بانان تیم تبریک می‌گویم که بسیار آماده ظاهر شدند.

تیم‌های تبریزی هیچ فرقی ندارند

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز به درخشش تیم‌های تبریز در لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و ابراز داشت: در دو هفته اخیر تیم‌های تبریز متحمل شکست نشده و هر سه تیم در نیمه بالایی جدول قرار گرفته و این نتایج بهترین ادعا برای قطب بودن فوتسال تبریز است.

فرزین دبیری تصریح کرد: تیم‌های تبریزی با هم هیچ فرقی ندارد و موفقیت هر کدام متعلق به فوتسال تبریز بوده و آرزو می‌کنم ضمن قهرمانی تیم دبیری، دو تیم هلال احمر و شهرداری نیز در جایگاه بالایی در جدول لیگ برتر قرار گیرند.

وی در مورد بازی تیمش مقابل گیتی پسند نیز اظهار کرد: ما روز پنجشنبه در اصفهان در واقع مقابل تیم ملی بازی داریم و برای یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به میدان حریف می‌رویم.

تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/60002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول