اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

آتش‌نشانان کاشمری تجلیل شدند

همزمان با هفتم مهر، روز آتش‌نشان و ایمنی از تلاش‌ها و خدمات 22 آتش‌نشان کاشمری تجلیل شد.

آتش‌نشانان کاشمری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدرضا بوژمهرانی صبح امروز در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان که با حضور معاون فرماندار، شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر و در محل ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پرسنل آتش‌نشانی کاشمر در زمان بروز حوادث و سوانح مختلف در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه می‌رسانند و عملیات را برای نجات فرد و یا جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان جزو نخستین گروهی هستند که در مواقع حوادث در صحنه حاضر می‌شوند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

مسئول آتش‌نشانی کاشمر با اشاره به این‌که از ابتدای سال تاکنون، 377 مورد عملیات توسط نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی کاشمر انجام شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی 238 مورد و ایستگاه شماره دو نیز 139 مورد عملیات‌های مختلف انجام داده است.

بوژمهرانی تصریح کرد: در این مدت 74 مورد مشاهده جانوران، 18 مورد گیر کردن حلقه انگشتر، پنج مورد سقوط در چاه، 27 مورد محبوس شدن، هشت مورد آبگرفتگی، یک مورد غواصی و 24 مورد تصادف گزارش شده که با حضور نیروهای آتش‌نشانی عملیات امداد و نجات انجام شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات صادقانه 22 نیروی زحمتکش آتش‌نشانی کاشمر تقدیر شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول