اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل:

344 طرح آموزشی توسط خیرین عملیاتی شده است

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل از احداث 344 واحد آموزشی توسط خیرین و نیک‌اندیشان در استان اردبیل خبر داد.

344 طرح آموزشی توسط خیرین عملیاتی شده است

یاور وحدتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار احداث این تعداد واحد آموزشی در یک دهه اخیر به همت خیرین و نیک‌اندیشان استانی و خارج از استانی پروژه‌های دیگری نیز در حال اجرا است.

وحدتی‌پور تصریح کرد: احداث 27 واحد آموزشی به همت خیرین در دست اقدام است که با پیش‌بینی 9 میلیارد اعتبار این پروژه‌ها با پیشرفت متفاوت در حال انجام است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل امر مدرسه‌سازی را از اولویت‌های جامعه خیرین استان اردبیل و خارج از استان اعلام کرد و یادآور شد: خیرین بدون ادعای خاص و در کمال همکاری با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به این کار دست زده و به سرعت نیز پروژه‌های آنها تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تغییر نام مدارس خیریه ممنوع شده و هیچ مدیر مدرسه، منطقه و ناحیه‌ای حق ندارد در این زمینه به اقدامی دست بزند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل از قرارداد خرید اقلام مورد نیاز آموزش و پرورش به ارزش 400 میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: با مناقصه و استعلام انجام گرفته از تجهیزات صنعتی داخل و خارج استان اردبیل به زودی این اقلام خریداری و برای توزیع در مدارس در اختیار نواحی و مناطق آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وحدتی‌پور افزود: در راستای خدمات‌رسانی نظام تعلیم و تربیت تا آنجا که در توان داریم، در خدمت آموزش و پرورش استان اردبیل هستیم.

وی تصریح کرد: حدود 30 میلیون تومان تجهیزات خریداری و به مدارس توزیع شده که این امکانات شامل برد هوشمند، پروژکتور و لپ‌تاپ بوده است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: امیدواریم خیرین دلسوز در این حوزه نیز ورود پیدا کرده و در تجهیز و آراستگی مدارس همتی والا داشته باشند.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول