اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد

کلیه اخبار و گزارش‌های استانداری یزد تحویل گنجینه اسناد ملی استان شد

مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از تحویل کلیه اخبار، گزارش‌ها و پیام‌های حوزه استاندار یزد به گنجینه اسناد ملی استان برای نخستین بار خبر داد.

کلیه اخبار و گزارش‌های استانداری یزد تحویل گنجینه اسناد ملی استان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، محمدرضا ملک ثابت اظهار داشت: برای نخستین بار 17 عنوان از سوابق فعالیت‌های روابط عمومی استانداری در دولت‌های نهم و دهم به تعداد 3هزار و 521 برگ توسط روابط عمومی استانداری تحویل سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان شد.

وی افزود: این گزارش‌ها پس از ثبت در سیستم رسا در واحد کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان برای استفاده عموم نگهداری می‌شود.

ملک ثابت یادآور شد: این اسناد شامل آرشیو نشریات یزد در دولت‌های نهم و دهم، گزارش پروژه تامین محتوای پورتال خبر استان یزد شامل دو جلد، شناسنامه روابط عمومی‌های استانداری و فرمانداری‌های استان یزد، گزارش اخبار و پیام‌های حوزه استاندار، گزارش اخبار استانداری یزد، سند راهبردی روابط عمومی‌های استان یزد که برای نخستین بار در کشور تهیه شده، شناسنامه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان یزد و ... بوده است.

وی از سایر ادارات نیز درخواست کرد: گزارش عملکرد حوزه متبوع خود را برای حفظ و نگهداری در شرایط استاندارد و طبقه بندی آنها برای ارائه به پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و برنامه ریزان استان آن در اختیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان قرار دهند.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول