اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت برنامه‌هاست

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از اولویت برنامه‌های این نهاد حمایتی است.

توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و طرح‌های کمیته امداد شهرستان خلخال از برگزاری جشن خودکفایی در آبان ماه امسال در بین 3 هزار خانواده بزرگ مددجویی کمیته امداد در استان خبر داد.

بهروز زلالی از نظارت بر طرح‌های در دست اجرا از جمله طرح‌های خود‌اشتغالی کمیته امداد توسط کارشناسان این اداره کل خبر داد و افزود: آموزش‌های رایگان برای مددجویان و تعامل با مراکز فنی و حرفه‌ای در راستای آموزش مشاغل از جمله کارگاه‌های قالیبافی از اهم فعالیت‌های این اداره کل در شهرستان خلخال است.

این مسئول اصلی‌ترین رویه حرکتی اداره کل کمیته امداد استان اردبیل را توانمند‌سازی خانواده‌های عضو خانواده بزرگ کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: این اداره کل در این راستا از لحاظ تسهیلات قرض‌الحسنه، آموزش‌های رایگان و سایر خدمات حمایتی پیشتاز است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون سه کانون دائم در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و بیله‌سوار در حال فعالیت است که در آینده‌ای نزدیک در شهرستان خلخال و پارس‌آباد با نظر مساعد فرمانداران این شهرستان‌ها این کانون‌های فرهنگی دایر شده و مورد استفاده مددجویان و عموم مردم قرار می‌‌گیرد.

زلالی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و حمایتی نهاد کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از 9 واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت و تحت پوشش در روستای گندم‌آباد خلخال با همکاری نهادهای عضو در حال ساخت است.

وی بستر‌های شهرستان خلخال را مناسب برای اجرای طرح کاهش فقر در شهرستان خلخال عنوان کرد و یادآور شد: شهرستان خلخال هم ظرفیت اجرایی این طرح را دارد و هم جزو مناطق محروم محسوب می‌شود که طرح کاهش فقر در شهرستان خلخال با چشم‌انداز سند فقر در خلخال اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل  در پایان سخنان خود ضرورت حضور دستگاه‌ها را در کاهش فقر انکار‌ناپذیر عنوان کرد و اذعان داشت: تنها یک نهاد نمی‌تواند در خدمت‌رسانی موفق باشد، بلکه این امر وابسته به حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد.

انتهای پیام/62008/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول