اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور:

نخستین شاخص برای انتخاب شهردار نیشابور برنامه کاری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: نخستین شاخص انتخاب شهردار برای این شهرستان، دارای برنامه بودن است زیرا بدون برنامه نمی‌شود نتیجه خوبی گرفت.

نخستین شاخص برای انتخاب شهردار نیشابور برنامه کاری است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حسن شاملی صبح امروز در نخستین نشست خبری شورای شهر نیشابور در اتاق جلسات شورای مذکور، اظهار داشت: شهردار علاوه ‌بر آن، باید تیم کاری خود را در سطح معاونان و شهرداران مناطق نیز به شورا معرفی کند.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار نیشابور به دو نفر محدود نشده و روی هر پنج نفر مطالعه انجام می‌گیرد، افزود: از بین 14 نفر نامزد شهرداری توسط اعضا، ارکانی با هشت رای، گیاهی، مرشدیان و زرندی هر کدام با هفت رای و شریعتمداری با شش رای به مرحله نیمه نهایی انتخاب شهردار در شورا رسیده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور با بیان اینکه روز سه‌شنبه هفته قبل تمامی برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، اظهار داشت: از روز یک‌شنبه هفت مهرماه به‌ترتیب الفبا از ساعت 15:30 بعدازظهر 20:20 شب برای ارکانی، زرندی و شریعتمداری هر کدام دو ساعت وقت قرار داده‌‌ایم تا برنامه‌‌های خود را ارائه دهند.

شاملی عنوان کرد: در روز دوشنبه هشت مهرماه نیز گیاهی و مرشدیان در این جلسه حاضر می‌شوند و امیدواریم تا 12 مهرماه شهردار نیشابور معرفی شود.

این مقام شورای اسلامی نیشابور تاکید کرد: شاخص معرفی تیم کاری شهردار به هیچ وجه به‌منظور دخالت شورا در امور شهرداری نیست بلکه ما قصد داریم بدانیم توان تیم کاری شهردار آینده چقدر است.

شاملی از ورود بی‌رویه نامه‌ها به شورا انتقاد کرد و گفت: مناسب نیست شورا، شهرداری دیگری باشد بلکه باید مشکلات مردم در شهرداری حل شده و مردم فقط برای کارهای کلان به شورا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اکثر جلسات شورا علنی خواهد بود و از حضور خبرنگاران استقبال می‌شود، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر علت دادن آگهی‌های تبریک مختلف به شورای شهر جدید از پول بیت‌المال توسط سازمان‌‌ها و ارگان‌های زیرمجموعه شهرداری در رسانه‌های مختلف، اظهار داشت: تاکنون پیگیر این موضوع نبوده‌ایم و دقتی نیز در این مسئله نداشته‌ایم.

شاملی از تنظیم سند چشم‌انداز پنج ساله شهرداری نیشابور توسط شورا در آینده خبر داد و اضافه کرد: شورای چهارم بنای کار خود را بر وحدت و هم‌دلی قرار داده است و امیدواریم با سعی و تلاش کارهای بر زمین مانده را از روی زمین برداریم.

انتهای پیام/2202/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول