اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

پرداختن به امور دینی و فرهنگی بالی برای نیل به علم‌آموزی است

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تجربه و مدارک موجود از دانشجویان موفق دانشگاه این‌طور نشان می‌دهد که پرداختن به امور دینی و فرهنگی بالی مستحکم در راستای نیل به اهداف علم‌آموزی است.

پرداختن به امور دینی و فرهنگی بالی برای نیل به علم‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی‌نسب صبح امروز در جمع دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در محل تالار شهید دکتر چمران دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: عرصه دانشگاه محیطی مناسب جهت رشد و تعالی در عرصه علم‌آموزی و تعالی نفس است.

وی افزود: خوب درس خواندن دانشجو؛ انتظار پدر و مادر، مسئولان، اساتید و در مرحله بالاتر امام زمان (عج) است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: تجربه و مدارک موجود از دانشجویان موفق دانشگاه این طور نشان می‌دهد که پرداختن به امور دینی و فرهنگی درحد معقول نه تنها مانع علم‌آموزی نیست بلکه بالی مستحکم در راستای نیل به اهداف علم‌آموزی نیز هست.

وی در ادامه به تشریح کامل مجموعه‌های دفتر نهاد رهبری و کانون‌های دانشجویی آن پرداخت و از دانشجویان علاقه‌مند به همکاری در امور دینی و فرهنگی برای فعالیت در کانون‌های دانشجویی نهاد دعوت به عمل آورد.

در پایان جلسه توجیهی، دانشجویان جدیدالورود به مناسبت هفته دفاع مقدس، با قرائت سوگندنامه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

گفتنی است، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید نمایشگاه دستاوردهای امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز شامل اهم فعالیت‌های این واحد، قرآن کتابت شده توسط دانشجویان، اساتید و کارمندان، آثار دانشجویان در جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و معرفی صنایع‌دستی و آثار تاریخی شهرستان گناباد در محل ساختمان آموزشی برای بازدید عموم دانشجویان، کارکنان و اساتید و به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود و ... برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت دو هفته پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول