اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان فعالیت صفاری‌نیا

مهدی اردستانی سرپرست هیئت ووشو استان قم شد

سرپرست جدید هیئت ووشو استان قم به دنبال پایان فعالیت علیرضا صفاری‌نیا رئیس این هیئت از سوی فدراسیون ووشو معرفی و منصوب شد.

مهدی اردستانی سرپرست هیئت ووشو استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که ووشو یکی از رشته‌های ورزشی با سابقه در استان قم به شمار می‌رود و در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی موفقیت‌های خوب و قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده، ناگهان این هیئت ورزشی دست‌خوش یک تغییر شد.

این تغییر غیر منتظره در رأس مدیریت هیئت ووشو استان قم ایجاد شد و طی آن علیرضا صفاری‌نیا رئیس این هیئت با فعالیت در ریاست این هیئت خداحافظی کرد و با پذیرفته شدن آن از سوی متولیان، سرپرست جدید هیئت ووشو استان قم معرفی و منصوب شد.

در پی این تغییر در هیئت ووشو استان قم، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون ووشو به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به درخواست صفاری‌نیا برای کناره‌گیری از ریاست هیئت ووشو قم، درخواست وی پذیرفته شود و تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت ووشو قم فردی دیگر به عنوان سرپرست هیئت ووشو در راس امور قرار بگیرد.

به همین منظور مهدی اردستانی از چهره‌های با سابقه، تحصیل‌کرده، پیشکسوت و با دانش ورزش قم که سابقه خوبی در فعالیت در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان قم را در کارنامه دارد و از کارکنان اداره کل امور زندان‌های استان قم به شمار می‌رود، به عنوان سرپرست هیئت ووشو استان قم منصوب شد.

به همین منظور مراسمی با حضور عباس جهان‌بینی و سید مهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، برخی اعضای هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران ووشو قم در غیاب علیرضا صفاری‌نیا و البته با حضور مهدی اردستانی کاندیدای سرپرستی این هیئت برگزار شد و با تقدیر از تلاش‌های صفاری‌نیا در مدت ریاست هیئت ووشو قم، این مسئولیت به اردستانی سپرده شد تا وی سکان هدایت ووشو قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت را بر عهده بگیرد.

مهدی اردستانی در حالی به عنوان سرپرست هیئت ووشو استان قم منصوب شد که از سال 1389 مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم را عهده‌دار است و تا زمانی که فدراسیون ووشو برای برگزاری مجمع انتخابات این هیئت برنامه‌ریزی کند، به عنوان سرپرست به جمع خانواده ووشو قم پیوست.

این جابجایی در هیئت ووشو قم در حالی صورت گرفته که علیرضا صفاری‌نیا به صورت همزمان مسئولیت ریاست بانک ملت استان قم را نیز بر عهده داشت و به نظر می‌رسد مشغله فراوان کاری وی، یکی از دلایل اصلی کناره‌گیری وی از ریاست هیئت ووشو قم باشد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول